ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Αυτό το γνωρίζετε; – Γιατί τα σκίαστρα του αεροπλάνου πρέπει να είναι ανοιχτά στην απογείωση και την προσγείωση;

Υπάρχει σοβαρός λόγος

Αυτό το γνωρίζετε; – Γιατί τα σκίαστρα του αεροπλάνου πρέπει να είναι ανοιχτά στην απογείωση και την προσγείωση;

Το πιο ασφαλές Μέσο και παράλληλα αυτό που προκαλεί το μεγαλύτερο δέος, το αεροπλάνο γίνεται συνήθως θέμα συζήτησης για την προσγείωση και την απογείωση. Ποιο από τα δύο αρέσει στους περισσότερους; Ποιο από τα δύο είναι αυτό που προκαλεί μια ανησυχία, ένα άγχος μέχρι να επανέλθει η ηρεμία;

Είναι μια συζήτηση που θα γίνεται πάντα, αλλά η αλήθεια είναι πως υπάρχει και μια άλλη συζήτηση, πιο ενδιαφέρουσα και χρήσιμη, που καλό είναι να γίνεται πριν ταξιδέψει κάποιος με το συγκεκριμένο Μέσο.

Γιατί τα παράθυρα πρέπει να είναι ανοιχτά στην απογείωση και την προσγείωση του αεροπλάνου

Πρόκειται για μια συζήτηση που αφορά τα κλείστρα των παραθύρων του αεροπλάνου και το γιατί αυτά θα πρέπει να είναι ανοιχτά τόσο κατά την απογείωση όσο και κατά την προσγείωση του αεροπλάνου. «Για να μη χάσεις τη θέα, την αδρεναλίνη που προκαλεί το να βλέπεις το έδαφος να απομακρύνεται ή να πλησιάζει», θα πει κάποιος και θα έχει κάνει λάθος. Ο λόγος που τα κλείστρα των παραθύρων πρέπει να παραμένουν ανοιχτά στην απογείωση ή την προσγείωση του αεροπλάνου, δεν είναι το να μη χάσουμε τη θέα. Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να παραμένουν ανοιχτά είναι επειδή έτσι θα σωθούν ζωές.

Τι εννοούμε; Την απάντηση την έχουν δώσει οι Αμερικανοί και συγκεκριμένα ο επίσημος φορέας Civil Aviation Safety Authority. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα έχουν πει, τα κλείστρα θα πρέπει να είναι ανοιχτά στην απογείωση και την προσγείωση επειδή το πλήρωμα θα πρέπει να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς γίνεται έξω από το αεροπλάνο. Αν, για παράδειγμα, υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα και το αεροπλάνο πέσει στο έδαφος, με ανοιχτά τα κλείστρα στα παράθυρα θα είναι πολύ πιο εύκολο το να βρει το πλήρωμα την πλευρά από την οποία θα πρέπει να γίνει η εκκένωση του αεροσκάφους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Φαντάζεστε να συμβεί ένα ατύχημα και το πλήρωμα να μην έχει εικόνα της κατάστασης που επικρατεί έξω από το αεροπλάνο; Τραγωδία… Καλό θα είναι, επομένως, να μη δυσανασχετούμε όταν θέλουμε να κατεβάσουμε τα κλείστρα για να μην μας ενοχλεί το φως αλλά η αεροσυνοδός μάς ζητάει να τα ανοίξουμε ξανά. Δεν το κάνουν για να το κάνουν, αλλά για να έχουν περισσότερες πιθανότητες να μας σώσουν αν συμβεί το παραμικρό. Και αυτός είναι και ο λόγος που μάς ζητάνε να είναι σε όρθια θέση τα καθίσματα: Όταν συμβαίνει αυτό κλειδώνουν, ακινητοποιούνται και αποφεύγεται ο κίνδυνος τραυματισμού αν υπάρξουν αναταράξεις.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.