ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κασσελάκης θα τα «κουτσοκαταφέρει» στις ευρωκάλπες , ο Κούλης θα μείνει πρωθυπουργός, έτσι ή αλλιώς. Αυτόν τον Ανδρουλάκη λυπάμαι...

Δοκιμαστική πτήση αεροπλάνου με υδρογόνο στην Ουάσιγκτον (βίντεο)

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου παράγουν λιγότερη ισχύ από τους συμβατικούς κινητήρες

Δοκιμαστική πτήση αεροπλάνου με υδρογόνο στην Ουάσιγκτον (βίντεο)

Την περασμένη εβδομάδα στην πολιτεία της Ουάσιγκτον, ένα αεροπλάνο που εξωτερικά έδειχνε απόλυτα κανονικό, έκανε μια σύντομη δοκιμαστική πτήση.

Η μοναδικότητα του εγχειρήματος ήταν ότι η εταιρεία αντικατέστησε έναν από τους δύο στροβιλοκινητήρες του αεροπλάνου με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου. Ο άλλος συμβατικός κινητήρας παρέμεινε στη θέση του, αν και ο πιλότος είπε ότι ήταν σε θέση να μειώσει τη χρήση του.

Η πτήση πραγματοποιήθηκε λίγες εβδομάδες αφότου μια άλλη startup αεροπορικών μεταφορών, η ZeroAvia , δοκίμασε το δικό της πρωτότυπο αεροπλάνο με καύσιμο υδρογόνου πάνω από την αγγλική ύπαιθρο. Το 19θέσιο της πέταξε για 10 λεπτά, αποτελώντας το μεγαλύτερο αεροσκάφος που τροφοδοτείται εν μέρει από υδρογόνο για να πετάξει. Αυτή η πρωτιά τώρα προφανώς ανήκει στη Universal Hydrogen.

Η πτήση της περασμένης Πέμπτης από ένα μικρό αεροδρόμιο κοντά στη λίμνη Moses, είναι η πρώτη από μια σειρά δοκιμών που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η Universal Hydrogen τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία είπε ότι σκοπεύει να προσφέρει ένα αεροσκάφος με υδρογόνο στην υπηρεσία των επιβατών το 2025. Ο πρώτος πελάτης της θα είναι πιθανότατα η Connect Airlines , μια ιδιωτική εταιρεία τζετ που θα λειτουργήσει μια περιφερειακή υπηρεσία μετακίνησης επιβατών μεταξύ Τορόντο, Σικάγο και Φιλαδέλφεια.

«Δεσμευθήκαμε να είμαστε η πρώτη αεροπορική εταιρεία μηδενικών εκπομπών ρύπων της Βόρειας Αμερικής και αυτή η ιστορική πτήση αποτελεί ένα ορόσημο στη δέσμευσή μας», δήλωσε ο John Thomas, Διευθύνων Σύμβουλος της Connect Airlines, σε δελτίο τύπου.

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου παράγουν λιγότερη ισχύ από τους συμβατικούς κινητήρες, επομένως η χρήση τους είναι πιθανό να περιοριστεί σε περιφερειακές διαδρομές μικρών αποστάσεων (λιγότερο από 400 μίλια) λένε οι ερευνητές.

Αυτοί είναι και οι τύποι διαδρομών που στοχεύει η Universal Hydrogen, η οποία λέει ότι έχει συμφωνίες με 16 πελάτες σε όλο τον κόσμο για τη μετατροπή 247 αεροσκαφών ώστε να λειτουργούν με υδρογόνο.

Οι νεοφυείς εταιρείες αερομεταφορών, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και οι κατασκευαστές επιδιώκουν λύσεις για τη μείωση των αυξανόμενων περιβαλλοντικών επιπτώσεων του κλάδου. Στις ΗΠΑ τα εμπορικά αεροσκάφη και τα επαγγελματικά τζετ συνεισφέρουν περίπου το 3% των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κάθε χρόνο, μαζί με άλλες επιβλαβείς επιπτώσεις.

Πολλές αεροπορικές εταιρείες επενδύουν σε βιώσιμα καύσιμα, τα οποία μπορούν να παρασκευαστούν από απόβλητα υλικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπάρχοντες κινητήρες αεριωθουμένων και σε συστήματα τροφοδοσίας καυσίμων.

Τον περασμένο μήνα, η United Airlines εγκαινίασε ένα επενδυτικό ταμείο 100 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη νεοφυών επιχειρήσεων που εργάζονται για να αυξήσουν δραματικά τις προμήθειες εναλλακτικών καυσίμων αεροσκαφών. Ωστόσο, ως μακροπρόθεσμη εναλλακτική λύση στα ορυκτά καύσιμα με μηδενικές εκπομπές άνθρακα, το υδρογόνο κερδίζει ολοένα και περισσότερο την εύνοια της βιομηχανίας.

Η United Airlines έχει μερίδιο στη ZeroAvia, ενώ στους επενδυτές της Universal Hydrogen περιλαμβάνονται η GE Aviation, η American Airlines και τα όπλα επιχειρηματικών κεφαλαίων των Airbus, JetBlue και Toyota.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

#038;feature=youtu.be&ab_channel=PronewsTV
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.