Έφτασε στον Πειραιά με έξι ώρες καθυστέρηση το Blue Horizon – Εκνευρισμός για τους 930 επιβάτες

Το πλοίο εμφάνισε βλάβη στη δεξιά μηχανή και έπλεε με μειωμένη ταχύτητα

Έφτασε στον Πειραιά με έξι ώρες καθυστέρηση το Blue Horizon – Εκνευρισμός για τους 930 επιβάτες

Με περίπου έξι ώρες καθυστέρηση έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Horizon, που εμφάνισε βλάβη στη δεξιά του κύρια μηχανή.

Συγκεκριμένα, το πλοίο με τους 930 επιβάτες και 102 μέλη πλήρωμα είχε αναχωρήσει στις 21:00 χθες από το λιμάνι του Ηρακλείου Κρήτης και επρόκειτο να φτάσει στον Πειραιά σήμερα στις 6 το πρωί. Αντ’ αυτού, λόγω της βλάβης που το ανάγκασε να πλέει με μειωμένη ταχύτητα έδεσε στον Πειραιά με αρκετές ώρες καθυστέρηση, περίπου στις 12:30 με τους επιβάτες να κλείνουν 14 ώρες στο καράβι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, λίγο πριν τις 9.00 το πρωί, η Blue Star ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλους τους επιβάτες 50% έκπτωση στο επόμενο ταξίδι τους, ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Παρά τη χειρονομία αυτή, ο εκνευρισμός παρέμεινε.

Ταλαιπωρία για 930 επιβάτες

Το καράβι, το οποίο είχε φτάσει τα ξημερώματα της Δευτέρας από τον Πειραιά στο Ηράκλειο, σάλπαρε κανονικά στην ώρα του (21:00) για το αντίστροφο δρομολόγιο, ωστόσο περίπου τρία τέταρτα μετά την αναχώρηση του ήρθε το πρώτο… χτύπημα.

«Σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει μηχανική βλάβη και γι’ αυτό το λόγο ταξιδεύουμε με μειωμένη ταχύτητα», ήταν το κεντρικό νόημα του μηνύματος που ακούστηκε από τα μεγάφωνα.

Δύο ώρες αργότερα επαναλήφθηκε το ίδιο μήνυμα και άρχισε να γίνεται αντιληπτό ότι το ταξίδι της επιστροφή δεν θα είναι τόσο εύκολο και κυρίως τόσο γρήγορο: «Λόγω της μηχανικής βλάβης και της μειωμένης ταχύτητας το πλοίο αναμένεται να φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά στις 12:00…», ακούστηκε από τα μεγάφωνα και σε ελάχιστα λεπτά η ρεσεψιόν του πλοίου θύμιζε κεντρική λεωφόρο σε ώρα αιχμής.

Αρχικά οι επιβάτες προσπαθούσαν να επιβεβαιώσουν ότι αυτό που άκουσαν ήταν και το σωστό κι όταν έπαιρναν τη σχετική επιβεβαίωση το βλέμμα της απορίας έδινε τη θέση του στο αίσθημα του εκνευρισμού. Σ’ αυτό βοηθούσαν κι οι απαντήσεις που (δεν) έπαιρναν από τους υπάλληλους. «Μας λένε ότι δεν μπορούν να βρουν κάποιον από την εταιρία», φώναζαν αυτοί που είχαν φτάσει από τους πρώτους, ενώ η ατάκα «η μηχανή ξεκουράζεται γιατί το πλοίο ταξιδεύει συνεχώς», προκάλεσε μια πρώτη έκρηξη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σταδιακά ο εκνευρισμός του κόσμου μεγάλωνε καθώς η στερεότυπη απάντηση «θα καλέσετε αύριο μετά τις 09:00 στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας» προφανώς δεν έδινε λύση στους επιβάτες που συνεχίζουν το ταξίδι τους (με τρένο ή αεροπλάνο).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.