ΟΠΕΚΕΠΕ; Ποιος ΟΠΕΚΕΠΕ;

Γραμμή 4 του Μετρό: Δείτε εικόνες μέσα από το εργοτάξιο «Βεΐκου» και τον μετροπόντικα «Νίκη»

Η AVAX σήμερα άνοιξε τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου

Γραμμή 4 του Μετρό: Δείτε εικόνες μέσα από το εργοτάξιο «Βεΐκου» και τον μετροπόντικα «Νίκη»

Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο της η «Νίκη», ο μετροπόντικας που έχει επιστρατευτεί για να ανοίξει η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.

Η AVAX σήμερα άνοιξε τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου και οι εικόνες που καταγράφηκαν ήταν εντυπωσιακές. Ο υπερσύγχρονος μετροπόντικας μήκους 110 μέτρων, που συνολικά θα σκάψει μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων, προετοιμάζει το έδαφος για τη λειτουργία 10 σταθμών στη νέα γραμμή του Μετρό της Αθήνας.

«Βρισκόμαστε στο Φρέαρ Βεΐκου της Γραμμής 4 που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι το εργοτάξιο από το οποίο ξεκίνησε ο μετροπόντικας “Νίκη”, ο οποίος θα διανύσει 7 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο Φρέαρ Διακλάδωση Ευαγγελισμού όπου και θα αποσυναρμολογηθεί» εξηγεί ο Νίκος Μιτζάλης του γραφείου διευθύνοντος συμβούλου AVAX.

«Αυτή τη στιγμή έχει διανύσει περίπου 1,4 χιλιόμετρα, δηλαδή βρίσκεται λίγο μετά τη συμβολή των Λεωφόρων Βέικου και Γαλατσίου, έχοντας ολοκληρώσει το 20% της απόστασης. Έχει διανοίξει τους πρώτους 2 σταθμούς που βρίσκονται από αυτή την πλευρά, δηλαδή τον σταθμό Άλσος Μπέικου και τον σταθμό Γαλάτσι, και πρόκειται να διανοίξει άλλους 8. Συνολικά θα σκάψει 10 σταθμούς. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο μετροπόντικας “Αθηνά”, ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει κάνει περίπου 3,2 χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από το 60% της απόστασης που του αναλογεί. Συνολικά και οι 2 μετροπόντικες θα σκάψουν γύρω στα 13 χιλιόμετρα» τόνισε.

«Στη σημερινή σας επίσκεψη είδατε τη λειτουργία του μετροπόντικα «Νίκη», ένα μηχάνημα υπερσύγχρονο, μικρός 110 μέτρων, με το οποίο γίνεται η διάνοιξη του τμήματος της σήραγγας για τη Γραμμή 4 από το Βέικου μέχρι το φρενάρισμα του Ευαγγελισμού. Η κατασκευή γίνεται με προκατασκευασμένους δακτυλίους, η πρόοδος, η ημέρα είναι ικανοποιητική και οι ρυθμοί είναι τέτοιοι που οι Αθηναίοι πρέπει να είναι σίγουροι ότι κάτω από τα έγκατα της πρωτεύουσας γίνεται ένα έργο το οποίο θα δώσει λύση σε πολλά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα στην κυκλοφορία της Αθήνας» τόνισε από την πλευρά του ο Νίκος Σπυριδωνάκος, διευθυντής του έργου.

Σχετικά με τον χρόνο παράδοσης του έργου, ο Νίκος Σπυριδωνάκος εξήγησε πως μέχρι στιγμής οι εργασίες γίνονται μέσα στους χρόνους που έχουν δηλωθεί.

«Οι αρχικές προβλέψεις με βάση τα χρονικά διαγράμματα τηρούνται ως προς τους ρυθμούς όλων που έχουμε από την αρχή με βάση τις συμβατικές μας υποχρεώσεις. Από εκεί και μετά κάθε δημόσιο έργο είναι μια κατάσταση δυναμική η οποία εξελίσσεται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και στην κατασκευή αλλά και στις χώρες και των εργοταξίων».

Ο κ. Μιτζάλης προσέθεσε ότι αυτό είναι φυσικό «σε ένα έργο που έχει 15 σταθμούς μέσα στο κέντρο της Αθήνας και 33-34 εργοταξιακές καταλήψεις.Υπάρχουν κάποιοι σταθμοί οι οποίοι ακόμα, όπως ακούτε κι εσείς, δεν ξεκινούν εργασίες. Εκεί που έχουμε ξεκινήσει τηρούμε κανονικά τα χρονοδιαγράμματα και όσο μπορούμε να επιταχύνουμε κιόλας».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.