ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Ο νέος χάρτης του Μετρό με την τέταρτη γραμμή και τις επεκτάσεις στις ήδη υπάρχουσες

Θα διατρέχει κάθε γωνιά του Λεκανοπεδίου

Ο νέος χάρτης του Μετρό με την τέταρτη γραμμή και τις επεκτάσεις στις ήδη υπάρχουσες

Το Μετρό θα διατρέχει κάθε γωνιά του Λεκανοπεδίου μόλις ολοκληρωθούν οι επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών και παραδοθεί στο κοινό η πολυαναμενόμενη Γραμμή 4.

Μέχρι το 1982 το δίκτυο Μετρό δίκτυο υπογείων, επιγείων και υπέργειων αστικών σιδηροδρόμων της Αττικής βρισκόταν σε νηπιακό στάδιο, με τους κατοίκους και τους επισκέπτες να εξυπηρετούνται αποκλειστικά από τον «Ηλεκτρικό» (ατμοκίνητο τότε) Σιδηρόδρομο που κάλυπτε αποκλειστικά μία διαδρομή 8,5 χιλιομέτρων, από το Θησείο στον Πειραιά.

Λίγο αργότερα, το 2000 εγκαινιάστηκε η λειτουργία των πρώτων τμημάτων των Γραμμών 2 και 3, που προλείαναν το έδαφος για τις ακόλουθες επεκτάσεις οι οποίες έδωσαν στο δίκτυο του Μετρό την υφιστάμενη μορφή του.

Μια μορφή που αναμένεται να αλλάξει εκ βάθρων τα επόμενα χρόνια, χάρη στις νέες επεκτάσεις όλων των Γραμμών, αλλά και την υλοποίηση της πολυαναμενόμενης Γραμμής 4 η οποία συνιστά το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα.

Όπως μπορείτε να δείτε και στον χάρτη που ακολουθεί, το Μετρό θα επεκταθεί σε κάθε γωνιά του Λεκανοπεδίου, αναβαθμίζοντας σε καθοριστικό βαθμό τις ζωές των κατοίκων της.

Για να δείτε τον χάρτη σε ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος πατήστε εδώ.

Η αρχή θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού με την ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά. Απομένει η παράδοση των τριών τελευταίων σταθμών, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο. Ήδη λειτουργούν οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.

Στα σκαριά, επίσης, βρίσκεται η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον. Πρόκειται για ένα έργο που θα προταθεί για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2021-2027 και αφορά την κατασκευή 3 σταθμών: Την Παλατιανή, το Ίλιον και τον Άγιο Νικόλαο.

Όσον αφορά τη δημιουργία της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της θα συνδέει το Άλσος Βεϊκου με το Γουδή, θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς (δείτε τους εδώ) και θα διατρέχει τέσσερις δήμους. Έχουν στηθεί ήδη τα εργοτάξια και ο εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης φτάνει σε περίπου 8 χρόνια.

Σειρά θα πάρει το δεύτερο τμήμα προς Μαρούσι, που θα περιλαμβάνει 11 σταθμούς, με τον τερματικό προορισμό να βρίσκεται στην Εθνική Οδό στο ύψος της Λυκόβρυσης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.