ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Ποιος είναι ο ρόλος της κολλητικής ταινίας στα φτερά των αεροπλάνων;

Σίγουρα το έχεις παρατηρήσει

Ποιος είναι ο ρόλος της κολλητικής ταινίας στα φτερά των αεροπλάνων;

Αν κάνεις συχνά ταξίδια με αεροπλάνο, τότε σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει κάποια πράγματα που δεν έχει δει ένας επιβάτης που ταξιδεύει για πρώτη φορά.

Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που δεν παρατηρεί κανείς όταν έχει το άγχος της πτήσης ή δεν ξέρει καλά όλες τις διαδικασίες. Για παράδειγμα είχες παρατηρήσει ότι κάποιες αεροσυνοδοί έχουν το χέρι πίσω από την πλάτη τους όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο και αν ναι γιατί άραγε το κάνουν;

Μια από τις απορίες που έχουν συχνά οι ταξιδιώτες με αεροπλάνο είναι ποιος είναι ο ρόλος μιας κολλητικής ταινίας που υπάρχει στα φτερά αρκετές φορές. Είναι σίγουρα μια τεχνική λεπτομέρεια που όμως δεν γνωρίζουν όλοι και κάποιες φορές ίσως ανησυχούν κιόλας γι’ αυτό.

Η απάντηση στο ερώτημα «γιατί τα φτερά στο αεροπλάνο έχουν κολλητική ταινία», που προβληματίζει συχνά πολλούς επιβάτες αεροσκαφών, δόθηκε πρόσφατα μέσα από δημοσίευμα της Washington Post.

Η επικοινωνία με εκπροσώπους της Federal Aviation Administration των ΗΠΑ για να διευκρινίσει ποιος είναι ο ρόλος μιας τέτοιας ταινίας. Σύμφωνα, λοιπόν, με τους ειδικούς είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι δεν πρόκειται για μια κλασική κολλητική ταινία που χρησιμοποιούμε στο σπίτι αλλά είναι μια ταινία αλουμινίου.

Ο βετεράνος πιλότος και σύμβουλος ασφαλείας, John Nance ανέφερε: «Δε θα ήταν ποτέ δυνατόν να χρησιμοποιηθούν κομμάτια κολλητικής ταινίας, από αυτές που χρησιμοποιούμε στο σπίτι μας, σε ένα αεροπλάνο.

Το συγκεκριμένο υλικό είναι γνωστό ως γρήγορη ταινία και έχει σχεδιαστεί για τον σκοπό που χρησιμοποιείται. Δηλαδή, για προσωρινές, μικρές επισκευές σε μη δομικά εξαρτήματα αεροσκαφών.

Κάθε αεροπορική εταιρεία περιγράφει τις εγκεκριμένες χρήσεις της ταινίας στο εγχειρίδιο συντήρησης, που στη συνέχεια πρέπει να εγκρίνει η FAA – και κάθε άλλη αντίστοιχη υπηρεσία.

Είναι εξαιρετικά ανθεκτική, ικανή να αντέχει σε υγρασία, φωτιά, ακτίνες UV, χημικές ουσίες, ανέμους έως και 965 χιλιομέτρων την ώρα και σε ακραίες περιβαλλοντικές αλλαγές (έχει πάρει άδεια για χρήση από -54 έως 148 βαθμούς Κελσίου) “εφόσον εφαρμοστεί σωστά»

Πρακτικά το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει και χωρίς αυτές αλλά οι αεροπορικές εταιρείες δεν παίρνουν κανένα ρίσκο και θέλουν να είναι σίγουρες ακόμα και στην περίπτωση έκθεσης σε περαιτέρω καιρικές συνθήκες, μέχρι να μπορέσουν να προχωρήσουν στην επισκευή. Ουσιαστικά αυτές οι κολλητικές ταινίες μπαίνουν συνήθως για αισθητικούς λόγους, καθώς έχει ξεφλουδίσει το χρώμα από τις ακτίνες UV.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να… ανησυχείτε την επόμενη φορά που θα τις δείτε!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.