ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Πρώην μάνατζερ της Boeing μετά το περιστατικό στην πόρτα: «Με τίποτα δεν θα πετούσα με 737 Max»

Έχω εργαστεί στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκαν και είδα την πίεση που δέχονταν οι εργαζόμενοι για να ολοκληρώσουν τις εργασίες

Πρώην μάνατζερ της Boeing μετά το περιστατικό στην πόρτα: «Με τίποτα δεν θα πετούσα με 737 Max»

Πρώην μάνατζερ της Boeing παραδέχτηκε ότι δεν θα πετούσε με κανένα από τα 737 Max της Boeing, καθώς η εταιρεία είναι αντιμέτωπη με αυξημένο έλεγχο μετά την έκρηξη σε πόρτα καμπίνας επιβατών.

«Δεν θα πετούσα σε καμία περίπτωση με αεροπλάνο Max», δήλωσε στους LA Times ο Εντ Πίρσον, πρώην ανώτερος διευθυντής στο πρόγραμμα 737 της Boeing. «Έχω εργαστεί στο εργοστάσιο όπου κατασκευάστηκαν και είδα την πίεση που δέχονταν οι εργαζόμενοι για να ολοκληρώσουν τις εργασίες στα αεροπλάνα», είπε.

 «Προσπάθησα να τους πείσω να κλείσουν το πρόγραμμα πριν από την πρώτη συντριβή», πρόσθεσε εννοώντας τη συντριβή ενός αεροσκάφους του τύπου το 2017.

Ο Πίρσον, που αποχώρησε από την Boeing το 2018 και τώρα είναι εκτελεστικός διευθυντής στο Ίδρυμα για την Ασφάλεια της Αεροπορίας (Foundation For Aviation Safety), εξέφρασε την ανησυχία του για τον τρόπο με τον οποίο οι ρυθμιστικές αρχές επέτρεψαν την επιστροφή του Max-9 σε υπηρεσία την περασμένη εβδομάδα.

Σε δηλώσεις του στο ABC7 του Σαν Φρανσίσκο επισήμανε ότι εάν είχατε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που έβγαλε ζημιές και ο μηχανικός σας είπε «έχει προβλήματα, αλλά είναι έτοιμο», θα είχατε κάποιες απορίες για το αν ξέχασαν κάτι.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Τζο Τζέικομπσεν, μηχανικός που εργαζόταν στην Boeing για μια δεκαετία μέχρι το 1995 και στη συνέχεια στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. «Θα έλεγα στην οικογένειά μου να αποφύγει το Max», δήλωσε στους LA Times.

Η Boeing, όπως αναφέρει ο Guardian, προσπαθεί να καθησυχάσει τις ρυθμιστικές αρχές, τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες από τότε που ένα ολοκαίνουργιο αεροσκάφος 737 Max 9 αναγκάστηκε σε αναγκαστική προσγείωση τον περασμένο μήνα. Μετά το περιστατικό οι αμερικανικές εποπτικές αρχές καθήλωσαν 171 αεροσκάφη Max 9 από διάφορες εταιρείες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πρόκειται για την μεγαλύτερη κρίση ασφάλειας για την Boeing μετά τα δυστυχήματα δύο αεροσκαφών Max 8, το 2018 και το 2019, στα οποία σκοτώθηκαν 346 άνθρωποι.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.