ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Τι δουλειά έχει μια κολλητική ταινία στο φτερό του αεροπλάνου;

Το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει και χωρίς αυτές

Τι δουλειά έχει μια κολλητική ταινία στο φτερό του αεροπλάνου;

Αν ταξιδεύεις αρκετά με το αεροπλάνο τότε σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει κάποια πράγματα που δεν έχει δει, για παράδειγμα, ένας επιβάτης που ταξιδεύει για πρώτη ή δεύτερη φορά.

Πιστεύετε ότι τα νυν τηλεοπτικά δίκτυα ενημέρωσης είναι:

  • Ανεξάρτητα από την κυβέρνηση (2%, 426 Votes)
  • Μερικώς εξαρτώμενα (3%, 708 Votes)
  • Πλήρως εξαρτώμενα (57%, 14.821 Votes)
  • Δεν βλέπω ειδήσεις στην τηλεόραση πλέον (38%, 9.913 Votes)

Σύνολο ψήφων: 25.868

Loading ... Loading ...

Αεροπλάνο: Γιατί στα φτερά υπάρχει συχνά κολλητική ταινία

Η απάντηση στο ερώτημα «γιατί τα φτερά στο αεροπλάνο έχουν κολλητική ταινία», που προβληματίζει συχνά πολλούς επιβάτες αεροσκαφών, δόθηκε πρόσφατα μέσα από δημοσίευμα της Washington Post.

Η επικοινωνία με εκπροσώπους της Federal Aviation Administration των ΗΠΑ για να διευκρινίσει ποιος είναι ο ρόλος μιας τέτοιας ταινίας.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους ειδικούς είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι δεν πρόκειται για μια κλασική κολλητική ταινία που χρησιμοποιούμε στο σπίτι αλλά είναι μια ταινία αλουμινίου.

Ο βετεράνος πιλότος και σύμβουλος ασφαλείας, John Nance ανέφερε: «Δε θα ήταν ποτέ δυνατόν να χρησιμοποιηθούν κομμάτια κολλητικής ταινίας, από αυτές που χρησιμοποιούμε στο σπίτι μας, σε ένα αεροπλάνο.

Το συγκεκριμένο υλικό είναι γνωστό ως γρήγορη ταινία και έχει σχεδιαστεί για τον σκοπό που χρησιμοποιείται. Δηλαδή, για προσωρινές, μικρές επισκευές σε μη δομικά εξαρτήματα αεροσκαφών.

Κάθε αεροπορική εταιρεία περιγράφει τις εγκεκριμένες χρήσεις της ταινίας στο εγχειρίδιο συντήρησης, που στη συνέχεια πρέπει να εγκρίνει η FAA – και κάθε άλλη αντίστοιχη υπηρεσία. Είναι εξαιρετικά ανθεκτική, ικανή να αντέχει σε υγρασία, φωτιά, ακτίνες UV, χημικές ουσίες, ανέμους έως και 965 χιλιομέτρων την ώρα και σε ακραίες περιβαλλοντικές αλλαγές (έχει πάρει άδεια για χρήση από -54 έως 148 βαθμούς Κελσίου) “εφόσον εφαρμοστεί σωστά»

Πρακτικά το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει και χωρίς αυτές αλλά οι αεροπορικές εταιρείες δεν παίρνουν κανένα ρίσκο και θέλουν να είναι σίγουρες ακόμα και στην περίπτωση έκθεσης σε περαιτέρω καιρικές συνθήκες, μέχρι να μπορέσουν να προχωρήσουν στην επισκευή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ουσιαστικά αυτές οι κολλητικές ταινίες μπαίνουν συνήθως για αισθητικούς λόγους, καθώς έχει ξεφλουδίσει το χρώμα από τις ακτίνες UV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.