ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Χ.Σταϊκούρας: «Σε 1,5 χρόνο η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου»

«Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι»

Χ.Σταϊκούρας: «Σε 1,5 χρόνο η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου»

Ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στην χθεσινή επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων στη γραμμή από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή από την κακοκαιρία «Daniel».

Μιλώντας στην EΡΤ ο υπουργός επισήμανε ότι τώρα τα τρένα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη κινούνται σε μονή γραμμή και θα χρειαστεί ακόμα σχεδόν 1,5 έτος για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Αναφορικά με την κατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης, σημείωσε ότι η σύμβαση 717 έχει παραδοθεί πλήρης από Αθήνα Θεσσαλονίκη, αλλά «στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί».

Όπως διευκρίνισε πάντως ο υπουργός, στο κομμάτι που δεν υπάρχει σηματοδότηση τηλεδιοίκησης διασφαλίζεται η ασφάλεια του πολίτη διότι δεν υπάρχουν δύο τρένα ταυτόχρονα.

«Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι στις ράγες» δήλωσε εχθές ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ταξίδεψε με την πρώτη αμαξοστοιχία από Αθήνα, στη Λάρισα.

«Είναι γεγονός ότι έχουμε την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel» και είναι το δεύτερο ουσιαστικό βήμα για την ανάταξη του Ελληνικού σιδηροδρόμου.

Υπενθυμίζω ότι προηγήθηκε το πρώτο βήμα πριν από λίγες ημέρες με τις εμπορευματικές διαδρομές και έπονται οι ολικές αποκαταστάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου κόστους 200 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τους επόμενους μήνες» δήλωσε ο υπουργός Χρ. Σταικουρας.

Παράλληλα, προσέθεσε δρομολογούνται οι διαδικασίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υπουργός δήλωσε «χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε βήμα – βήμα μεθοδικά και υπεύθυνα».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.