Η EasyJet ζητά συγγνώμη από τους πελάτες

Προβλήματα βρετανικής εταιρείας EasyJet με το σύστημα IT την ανάγκασαν να ακυρώσει περίπου 200 ​​πτήσεις. Πρόκειται για πτήσεις  από και προς τα αεροδρόμια της χώρας. 

Η κατάσταση επιδεινώνεται από το γεγονός ότι κατά την τελευταία περίοδο έχουν ήδη ακυρωθεί εκατοντάδες πτήσεις λόγω έλλειψης προσωπικούς.

«Ζητούμε συγγνώμη από τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις επηρεάστηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT», ανέφερε η easyJet σε ανάρτησή της στο Twitter αργά το βράδυ της Πέμπτης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η easyJet είχε αρχικά αφήσει να εννοηθεί ότι θα ακυρώνονταν οι πτήσεις που προβλέπονταν να αναχωρήσουν μεταξύ 13.00 και 15.00, αλλά πρόσθεσε τελικά ότι τα προβλήματα μπορεί να διαρκέσουν παρά την επίλυση του τεχνικού προβλήματος.