Αν ήταν «μάγκας» ο Μητσοτάκης θα έστηνε κάλπη... μέσα στο Μουντιάλ!

Αυτή η τροφή κάνει πολύ καλό στον εγκέφαλο

Αυτή η τροφή κάνει πολύ καλό στον εγκέφαλο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pronews.gr στην Google

Αν ψάχνετε μια τροφή που βοηθά στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου, τότε δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ! Πρόκειται για ένα υλικό που χρησιμοποιείτε πολύ συχνά στην κουζίνα σας, ενώ το καταναλώνετε είτε σκέτο, είτε ως βασικό υλικό σε αλμυρές ή γλυκές συνταγές. Και ποιο είναι αυτό; Τα αυγά!

Αυτό που γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος για τα αυγά είναι πως είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών, καθώς 1 αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Αυτό που δεν γνωρίζει είναι, λοιπόν, ότι τα αυγά ενισχύουν τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι αυτό συμβαίνει λόγω της περιεκτικότητάς τους σε Ωμέγα-3 λιπαρά, ωστόσο αυτό δεν ισχύει καθώς έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε αυτά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα αυγά ευνοούν τη λειτουργία του εγκεφάλου καθώς περιέχουν όλα τα συστατικά που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει σωστά. Ποια είναι αυτά; Πέρα από την πρωτεΐνη, είναι ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το φυλλικό οξύ, η χολίνη, το ιώδιο, το σελήνιο, η βιταμίνη Α και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα.

Μάλιστα η περιεκτικότητα του αυγού σε χολίνη είναι πολύ σημαντική για τον εγκέφαλο. Η χολίνη βοηθά στην οικοδόμηση των πιο σημαντικών μεμβράνων του εγκεφάλου, ενώ συντελεί και στη βελτίωση της μνήμης.

Τελικά τα αυγά προκαλούν χοληστερίνη;
Αν και περιέχουν τόσο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τον εγκέφαλο, μήπως εντέλει βλάπτουν την καρδιαγγειακή λειτουργία προκαλώντας χοληστερίνη; Η σύνδεση των αυγών με τη χοληστερίνη έχει καταρριφθεί τα τελευταία χρόνια από επιστημονικές μελέτες που ανανεώνονται συνεχώς. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, που συνέλεξε δεδομένα απο 50 διαφορετικές χώρες και δημοσιεύτηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition, όσοι καταναλώνουν 7-8 αυγά την εβδομάδα έχουν καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία από όσους καταναλώνουν 1 την εβδομάδα ή λιγότερα.

Πώς να καταναλώσετε τα αυγά
Ο καλύτερος τρόπος για να καταναλώσετε τα αυγά, σύμφωνα με τους επιστήμονες, είναι να φτιάξετε μια ομελέτα ή φριτάτα, με πολλά λαχανικά, που είναι πλούσια σε οξειδωτικά και ευνοούν και αυτά πολλαπλώς τον οργανισμό μας.

Πηγή:Olivemagazine.gr

Δείτε μας ζωντανά στο YouTube, Twitch, X, Telegram

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.