Εμβόλιο AstraZeneca: Γερμανός επιστήμονας υποστηρίζει ότι βρήκε την αιτία πρόκλησης θρομβώσεων (βίντεο)

Ο Γερμανός ερευνητής, Andreas Greinacher, υποστηρίζει ότι ανακάλυψε το αίτιο της σπάνιας πρόκλησης θρόμβων από το εμβόλιο κατά του Covid-19 της AstraZeneca.

Ο Andreas Greinacher του University of Greifswald ισχυρίζεται ότι ένα συντηρητικό και κάποιες πρωτεΐνες που εντόπισε στο εμβόλιο προκαλούν μια αυτοάνοση αντίδραση του οργανισμού, η οποία οδηγεί στη δημιουργία θρόμβων.

Ο Greinacher και οι συνεργάτες του, σύμφωνα με τη «Wall Street Journal», μόλις άρχισε να αναλύει το εμβόλιο της Johnson & Johnson, ωστόσο έχει ολοκληρώσει την μελέτη του εμβολίου της AstraZeneca.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι το εμβόλιο της AstraZeneca περιέχει περισσότερες από 1.000 πρωτεΐνες, καθώς και το συντηρητικό EDTA (αιθυλενοδιαμινοτετραοξικό οξύ), η χρήση του οποίου είναι συνηθισμένη σε φάρμακα.

Η ερευνητική ομάδα υποστηρίζει ότι μέσα από πειράματα σε ποντικούς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι σπανίως η ουσία EDTA έχει ως αποτέλεσμα να διαχυθούν ανεξέλεγκτα στην κυκλοφορία του αίματος οι 1.000 πρωτεΐνες, που ενώνονται με τα αιμοπετάλια.

Αυτό έχει ως συνέπεια να ενεργοποιείται το ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο απελευθερώνει την πρωτεΐνη PL4 και αντισώματα για να «καθαρίσει» τα αιμοπετάλια.

Ωστόσο η PL4 προκαλεί την ένωση των αιμοπεταλίων που είναι συνδεδεμένα με τις πρωτεΐνες, με τα αντισώματα και την έναρξη της δημιουργίας θρόμβων. Για να τους καταστρέψει το ανοσοποιητικό σύστημα, στέλνει άλλα αντισώματα, με αποτέλεσμα ο θρόμβος να μεγαλώνει.