Μέχρι και τον Νοέμβριο του 2005, ένα περίπου χρόνο πριν δηλαδή, υπήρχαν αναλύσεις που υποστήριζαν ότι το μέλλον το προγράμματος ανάπτυξης του πολυεθνικού-πανευρωπαϊκού πειραματικού UCAV Neuron, είναι ιδιαίτερα αβέβαιο.

Σήμερα το πρόγραμμα του μη επανδρωμένου αεροχήματος μάχης (Unmanned Combat Air Vehicle-UCAV) εξελίσσεται κανονικά, από την στιγμή που τα συνολικά κονδύλια που έχουν δεσμευθεί για την υλοποίησή του ανέρχονται σε 405 εκατ. ευρώ. Η υλοποίηση του προγράμματος γίνεται υπό την επίβλεψη της γαλλικής υπηρεσίας εξοπλισμών DGA. Μετά την παγίωση των προδιαγραφών του τον περασμένο Σεπτέμβριο, έγινε και δεύτερο σημαντικό βήμα στο πλαίσιο του προγράμματος Neuron με την παραγγελία των κινητήρων πρόσφατα. Συγκεκριμένα η Dassault Aviation που έχει τον ρόλο του βασικού ανάδοχου του προγράμματος, προέβη στις 11 του περασμένου Οκτωβρίου στην παραγγελία δύο κινητήρων Adour Mk.951 από την κοινοπραξία RRTM η οποία δημιουργήθηκε από τις Rolls Royce και Turbomeca. O πρώτος θα παραδοθεί μέσα στο 2008 όταν πλέον θα αρχίσουν οι δοκιμές εδάφους, ενώ ο δεύτερος που είναι εναλλακτικός θα παραδοθεί το 2010. Πρόκειται για την τελευταία έκδοση του επιτυχημένου κινητήρα της Rolls Royce, η οποία αποδίδει μέγιστη ώση 6.500 λιβρών χωρίς μετάκαυση και προσφέρεται στις νεότερες εκδόσεις του εκπαιδευτικού αεροσκάφους Hawk.