Συγκεκριμένα, ο αντιπτέραρχος Donald Hoffman ο στρατιωτικός επιτετραμένος για τις προμήθειες της USAF ανέφερε στην υποεπιτροπή για δυνάμεις προβολής της διαρκούς επιτροπής ενόπλων δυνάμεων του Κογκρέσου ότι οι αντικαταστάτες των KC-135 πρέπει να είναι νέα αεροσκάφη. Η άλλη επιλογή που αναφέρθηκε είναι η ανακατασκευή των υπαρχόντων και η αναβάθμιση τους σε KC-135R. Κατά τον Hoffman, όμως, η USAF έχει οικονομικές δυνατότητες για ετήσια αναβάθμιση έως και δεκαπέντε KC-135, πράγμα που σημαίνει ότι με το ρυθμό αυτό οι αναβαθμίσεις θα διαρκέσουν 40 χρόνια! Τα υπάρχοντα KC-135 χρονολογούνται ακόμη και από τα τέλη της δεκαετίας του 1950 και τις αρχές της δεκαετίας του 1960 και συνεπώς κάποια αεροσκάφη στο τέλος του κύκλου αναβάθμισης θα είναι 80 ετών. Ο υπάρχων στόλος των KC-135 έχει αρχίσει να υφίσταται δομικές κοπώσεις και χρήζει συνεχούς παρακολούθησης και επισκευών για την αποφυγή ατυχημάτων. Η USAF επιθυμεί τα νέα τάνκερ να έχουν διπλό σύστημα ανεφοδιασμού (boom και drogue) και να μπορούν να επιτελέσουν και άλλα καθήκοντα, ενώ υπεισέρχονται και θέματα αυτοάμυνας. Η ανάγκη είναι επιτακτική και η Airbus δηλώνει έτοιμη να συμμετάσχει σε πιθανό διαγωνισμό της USAF για αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, αλλά φαίνεται μάλλον απίθανο ένα τέτοιο συμβόλαιο να δοθεί σε εταιρία με έδρα εκτός ΗΠΑ.