Την κατηγορηματική διάψευση της κατασκευάστριας εταιρίας Kaman Corp. έφεραν δημοσιεύματα του Αυστραλιανού τύπου ότι τα ελικόπτερα SH-2G(A) Super Seasprite του ναυτικού της χώρας (RAN: Royal Australian Navy) παρουσιάζουν προβλήματα ασφαλείας πτήσεων.

Σε ανακοίνωση τύπου της εταιρίας κοινοποιούνται δηλώσεις του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Paul Kuhn που διαψεύδει κατηγορηματικά την ύπαρξη προβλημάτων ασφάλειας πτήσης επικαλούμενος τον πολύ χαμηλό συντελεστή ατυχημάτων του τύπου στο Αμερικανικό ναυτικό, το ναυτικό της Νέας Ζηλανδίας και άλλους χρήστες και διαβεβαιώνει για την έγκαιρη και αποτελεσματική όσον αφορά την παράμετρο του κόστους επίλυση των παραμενόντων τεχνικών ζητημάτων και ολοκλήρωση του προγράμματος σύμφωνα με τις απαιτήσεις του RAN. Σημειώνεται ότι το ναυτικό της Αυστραλίας ανέθεσε στη Kaman Corp. συμβόλαιο ύψους 611 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ για την προμήθεια 11 ελικοπτέρων SH-2G(A) τα οποία θα ήταν εξοπλισμένα με ένα προηγμένης τεχνολογίας ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών πτήσης, το Integrated Tactical Avionics System (ITAS). Ενώ όμως εννέα ελικόπτερα έχουν γίνει προσωρινά αποδεκτά από το RAN υπάρχει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της ανάπτυξης του ITAS. Τις πρώτες μέρες του τρέχοντος μήνα η εταιρία ολοκλήρωσε τις τελευταίες από τις 400 προκαταρκτικές δοκιμές του λογισμικού του συστήματος ITAS και προετοιμάζεται για τις επίσημες δοκιμές αποδοχής που θα διεξαχθούν υπό την εποπτεία του RAN. Αίτιο για τα δημοσιεύματα υπήρξε ένα συμβάν, που κοινοποιήθηκε με ανακοίνωση τύπου της κατασκευάστριας τις 2 Μαΐου 2006, κατά το οποίο ένα ελικόπτερο SH-2G(A) αντιμετώπισε, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, μία «ανώμαλη» κατάσταση πτήσης, η οποία οφειλόταν σε δυσλειτουργία του ενδείκτη ταχύτητας αέρος του ελικοπτέρου.