ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Άρτα: Αναβλήθηκε η δίκη για τον θανάσιμο τραυματισμό του 19χρονου Βαγγέλη Δραγατάκη

Το δυστύχημα είχε γίνει στις 13 Σεπτεμβρίου του 2020 και είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία

Άρτα: Αναβλήθηκε η δίκη για τον θανάσιμο τραυματισμό του 19χρονου Βαγγέλη Δραγατάκη

Για τις 9 Ιανουαρίου του 2024 αναβλήθηκε από το δικαστήριο της Άρτας η δίκη για τον θανάσιμο τραυματισμό και το θάνατο του 19χρονου Βαγγέλη Δραγατάκη.

Με απόφαση της Εισαγγελίας Άρτας σε δίκη έχουν παραπεμφθεί έξι άτομα, πέντε υπάλληλοι του Δήμου Αρταίων και ένας της Περιφέρειας, οι οποίοι κατηγορούνται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Θεωρείτε ότι η παταγώδης αποτυχία των δημοσκοπήσεων ως προς την πρόβλεψη του αποτελέσματος των τουρκικών εκλογών μπορεί να επαναληφθεί και στις ελληνικές εκλογές την ερχόμενη Κυριακή;

  • Όχι (9%, 1.434 Votes)
  • Ναι (78%, 11.894 Votes)
  • Ίσως όχι (1%, 217 Votes)
  • Ίσως ναι (9%, 1.380 Votes)
  • Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (2%, 245 Votes)

Σύνολο ψήφων: 15.170

Loading ... Loading ...

Το δυστύχημα είχε γίνει στις 13 Σεπτεμβρίου του 2020 και είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία.

Έπειτα από μία εξονυχιστική εξέταση της υπόθεσης για πάνω από δύο χρόνια η εισαγγελική πρόταση παραπέμπει σε δίκη πέντε στελέχη του Δήμου Αρταίων και ένα της Περιφέρειας Ηπείρου γιατί: «ενώ είχαν την ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, απορρέουσα από νόμο, σύμβαση και προηγούμενη επικίνδυνη ενέργεια τους, να αποτρέψουν ορισμένο αποτέλεσμα, από (συγκλίνουσα) αμέλειά τους, ήτοι από έλλειψη προσοχής, την οποία όφειλαν και κατά τις περιστάσεις, μπορούσαν να καταβάλουν, δεν προέβλεψαν το αξιόποινο αποτέλεσμα της πράξης τους και προκάλεσαν τον θάνατο άλλου».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση: «τα εν λόγω προστατευτικά μεταλλικά κιγκλιδώματα, που τοποθετήθηκαν στην Περιφερειακή Οδό Άρτας, είχαν μεγάλο συντελεστή δυσκαμψίας, ήταν γωνιώδη, με αποτέλεσμα να μην δύνανται σε περίπτωση πρόσκρουσης των οχημάτων επάνω σ αυτά, να απορροφήσουν την κινητική ενέργεια με παραμορφώσεις στο σώμα τους και ήταν ακατάλληλα για τοποθέτηση σε οδούς, καθώς ήταν επικίνδυνα τόσο για τους οδηγούς των οχημάτων όσο και για τους πεζούς, δεδομένου ότι τα κιγκλιδώματα δεν αποτελούν σύστημα αναχαίτισης οχημάτων παρά μόνο απαγορεύουν τη διέλευση στις οδούς των πεζών».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.