Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Ο νέος ΚΟΚ δεν προβλέπει τίποτα για όσους κινούνται με 30 χλμ. την ώρα στο αριστερό ρεύμα κυκλοφορίας

Ούτε προβλέπει τις μειωμένες οδηγικές ικανότητες των υπέργηρων οδηγών

Ο νέος ΚΟΚ δεν προβλέπει τίποτα για όσους κινούνται με 30 χλμ. την ώρα στο αριστερό ρεύμα κυκλοφορίας

Ο νέος ΚΟΚ θα στοιχίσει πολύ ακριβά στις κάλπες στην κυβέρνηση όποτε και αν διεξαχθούν οι εκλογές γιατί περιλαμβάνει δυσανάλογες  ποινές και μη ρεαλιστικά όρια σε ότι αφορά την επιτρεπόμενη ταχύτητα και το επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ, με βάση και τα οποία προκύπτουν οι ποινές αυτές.

Το ζήτημα είναι ότι ο κίνδυνος στους δρόμους πολλές φορές προκύπτει από την πολύ κακή κατάσταση των οδοστρωμάτων, την επίσης κακή οδοσήμανση (που πολλές φορές κρύβεται πίσω από… βλάστηση) και φυσικά από τις μειωμένες οδηγικές ικανότητες των ηλικιωμένων κάποιοι εκ των οποίων είναι κυριολεκτικά «δημόσιοι κίνδυνοι».

Απτό παράδειγμα αποτελεί το πρόσφατο θανατηφόρο τροχαίο της λεωφόρου Βουλιαγμένης με θύμα μία 64χρονη.

Δυστυχώς, πρόκειται για μία περίπτωση όπου βασικός υπαίτιος για το δυστύχημα είναι το ίδιο το θύμα.

Η γυναίκα ήταν σταματημένη στο φανάρι και ενώ ο σηματοδότης ήταν πράσινος με αποτέλεσμα ο επερχόμενος νεαρός οδηγός που έρχονταν από μακριά να δει μόνο το χρώμα του φαναριού και να θεωρήσει πως το θύμα θα ξεκινούσε την πορεία της.

Όταν το αντιλήφθηκε πως η οδηγός δεν ξεκινούσε ήταν πλέον αργά και δεν μπόρεσε να κάνει ελιγμό αποφυγής.

Ο νεαρός είχε κινητό; Όχι, βέβαια. Μήπως είχε πιει; Ούτε καν.

Πιο πιθανό ήταν να μιλούσε στο κινητό ή εξηντατετράχρονη καθώς όταν κάποιος είναι σταματημένος επιτρέπεται να μιλά στο τηλέφωνο.

Μόνο που αυτό δεν επιτρέπεται όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι και αυτό είναι πράσινο.

Το πρόβλημα με τους ηλικιωμένους είναι πως οδηγούν στην αριστερή λωρίδα με την εκνευριστική ταχύτητα από των 30 χλμ. την ώρα, κάτι το οποίο επίσης δημιουργεί προϋποθέσεις για ατύχημα.

Όλα αυτά δεν τα προβλέπει ο νέος ΚΟΚ ο οποίος αντί να διευκολύνει την ζωή των πολιτών κυριολεκτικά τους την κάνει «ποδήλατο».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.