ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ντράπηκε ο Χίμλερ όταν άκουσε τον Μαγιορκίνη...

Αντίστροφη μέτρηση για την αποδοχή της τουρκικής αμφίβιας επιθετικής γέφυρας Samur (βίντεο)

Αντίστροφη μέτρηση για την αποδοχή της τουρκικής αμφίβιας επιθετικής γέφυρας Samur  (βίντεο)

Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι πρώτες δοκιμές πλεύσης της αυτοκινούμενη επιθετικής αμφίβιας γέφυρας Samur FNSS. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε δεξαμενή της εταιρείας και σε λίμνη της περιοχής όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο. Όπως φαίνεται επί της γέφυρας που στην προκειμένη περίπτωση λειτουργεί ώς πορθμείο μεταφέρεται ένα τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού ACV

Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι πρώτες δοκιμές πλεύσης της αυτοκινούμενη επιθετικής αμφίβιας γέφυρας Samur FNSS. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε δεξαμενή της εταιρείας και σε λίμνη της περιοχής όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο. Όπως φαίνεται επί της γέφυρας που στην προκειμένη περίπτωση λειτουργεί ως πορθμείο μεταφέρεται ένα τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού ACV. 

Για την ιστορία η παραγγελία των 52 Επιθετικών Αμφιβίων Γεφυρών τύπου Samur, από  τον τουρκικό Στρατός είχε γίνει στις αρχές του 2007. Kάθε αμφίβιο όχημα-σχεδία Samur έχει δυνατότητα γεφύρωσης 12,5 μέτρα, ενώ η κάθε συλλογή που αποτελείται από 12 οχήματα-σχεδίες τα 150 μέτρα Το νέο όχημα αξιοποιεί ως βάση του το σασί του οχήματος Pars 8×8 της ίδιας εταιρείας υιοθετώντας ως υπερκατασκευή του οχήματος το αντίστοιχο γερμανικό όχημα Μ3 της εταιρείας EWK.

Η κάθε συλλογή οχημάτων Samur που αποτελείται από 4 οχήματα συνδεδεμένα μεταξύ τους έχει δυνατότητα γεφύρωσης 50 μέτρων, ενώ μπορεί να μεταφέρει οχήματα μέχρι βάρους 70 τόνων. Η πρόωση του οχήματος στο νερό επιτυγχάνεται χάρις σε δύο υδροπροωθητήρες, ενώ λόγω της σχεδίασης του το Samur μπορεί να επιχειρήσει σε ρηχά νερά βάθους μόλις 1,05 μέτρου.

Από δοκιμές που έχουν γίνει από το γερμανικό Στρατό με την γέφυρα Μ3 η διεκπεραίωση ενός άρματος από την μία όχθη στην άλλη για ένα ποταμό παρόμοιο με τον Έβρο, δεν διαρκεί παραπάνω από 6 λεπτά όταν η Μ3 λειτουργεί ως πορθμείο. Το κόστος του προγράμματος φτάνει τα 130,8 εκατ. δολάρια και υπολογίζεται ότι η πρώτη συλλογή γεφυρών πρόκειται να παραδοθεί στον τουρκικό Στρατό στα μέσα του 2011.

Ακολουθεί το σχετικό βίντεο από ασκήσεις του γερμανικού Στρατού με την γέφυρα Μ3. Αξίζει να σημειωθεί ότι και αυτό το εξοπλιστικό πρόγραμμα ξεκίνησε επί των ημερών του πρωθυπουργού Ερντογάν και αποτελεί ένα καθαρά επιθετικό σύστημα αφού στόχος του είναι η γεφύρωση του ποταμού Έβρου, αφού η Τουρκία δεν διαθέτει αλλού προσβάσιμους σε τέτοιου είδους γέφυρες ποταμούς στα σύνορά της με τις υπόλοιπες γειτονικές χώρες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.