
Η Τουρκία θα έχει ενεργό συμμετοχή στα ευρωπαϊκά εξοπλιστικά προγράμματα που ετοιμάζονται παρά τις διαμαρτυρίες της Αθήνας και της Λευκωσίας.
Έτσι η τουρκική βιομηχανία θα μπορεί να λάβει χρηματοδότηση από το τεράστιο πακέτο δανείων που μπορεί να αγγίξει τα 800 δισ. ευρώ κάτι που σημαίνει ότι οι Έλληνες ως φορολογούμενοι (που θα επωμιστούν τα δάνεια όπως του covid), γιατί η ΕΕ τα χρήματα τα λαμβάνει από τα κράτη μέλη, θα στηρίξουν την αμυντική βιομηχανία της Τουρκίας , η οποία μετά θα έχει επιπλέον πόρους για να ενισχύει την απειλή εναντίον μας!
Μάλιστα τα εξήγησε αναλυτικά ο Γερμανός Καγκελάριος Μερτς στον Ελληνα πρωθυπουργό Μητσοτάκη προ ημερών- όσο και σε υπηρεσιακό, ότι με δεδομένο το μέγεθος της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας και το μέγεθος των Ενόπλων Δυνάμεων της γειτονικής χώρας, το να αποκλειστεί από το πρόγραμμα επανεξοπλισμού της Ευρώπης δεν βγάζει νόημα.
Πόσο μάλλον που πολύ πιθανόν να χρειαστεί η Ευρώπη τον Ερντογάν και αν κληθεί να στείλει στρατεύματα στην Ουκρανία, αντί των Αμερικανών.
Η τελευταία μάχη που έδωσε η Αθήνα ήταν τουλάχιστον οι αποφάσεις να ληφθούν με ομοφωνία αλλά ούτε εκεί εισακούστηκε.
Ετσι Ελλάδα και Κύπρος δεν έχουν πραγματικά περιθώρια αντιδράσεων, αφού τα εξοπλιστικά που θα επιλεγούν θα αποφασιστούν με ειδική πλειοψηφία, γεγονός που περιορίζει τα περιθώρια αντίδρασης.
Η Τουρκία διεκδικεί τη συμμετοχή της στα ευρωπαϊκά προγράμματα εξοπλισμού της Ε.Ε., καθώς οι τουρκικές αμυντικές βιομηχανίες έχουν ήδη αναπτυχθεί σε συγκεκριμένους τομείς και στην Aγκυρα πιστεύουν πως μπορούν να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή άμυνα με τη μαζική παραγωγή πολλών οπλικών συστημάτων και να πάρουν μερίδιο από τον προϋπολογισμό της Ευρώπης.
Τα oπλισμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, τα πυρομαχικά, τα τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού, τα τεθωρακισμένα οχήματα μάχης, είναι από τα προϊόντα όπου η τουρκική αμυντική βιομηχανία θεωρείται πως έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα του χαμηλότερου κόστους, αλλά και της μεγάλης και γρήγορης παραγωγής.
Έτσι εκτός από τα διάσημα πλέον drones σύμφωνα με τους αναλυτές της γειτονικής χώρας, οι τουρκικές εταιρείες έχουν δυνατότητα παραγωγής τουλάχιστον 6.000 τεθωρακισμένων οχημάτων το έτος.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.