ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Τουρκικό Ναυτικό: Τρεις φρεγάτες από τρία ναυπηγεία σε τρία χρόνια – Το νέο συμβόλαιο εγχώριας ναυπήγησης

Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε σήμερα, 6 Απριλίου 2023, στις εγκαταστάσεις της SSB στην Άγκυρα

Τουρκικό Ναυτικό: Τρεις φρεγάτες από τρία ναυπηγεία σε τρία χρόνια – Το νέο συμβόλαιο εγχώριας ναυπήγησης

Η Τουρκική Αμυντική Βιομηχανία (SSB) πραγματοποίησε τελετή υπογραφής για την κατασκευή των υπόλοιπων τριών φρεγατών κλάσης Istanbul (I-class) για το τουρκικό Ναυτικό.

Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε σήμερα, 6 Απριλίου 2023, στις εγκαταστάσεις της SSB στην Άγκυρα.

Η SSB φέρεται να έχει αναθέσει την κατασκευή των φρεγατών 2ης, 3ης και 4ης κλάσης Istanbul σε δύο τουρκικές εταιρείες, που θα συνεργαστούν, τη STM και τη TAIS Shipyards.

Αυτές οι φρεγάτες είναι το 6ο, 7ο και 8ο πλοία του έργου MILGEM. Τα πρώτα 4 πλοία του προγράμματος είναι οι κορβέτες κλάσης ADA και το 5ο πλοίο είναι η φρεγάτα TCG Istanbul, η οποία κατασκευάζεται από το Ναυπηγείο της Κωνσταντινούπολης.

Η πρώτη φρεγάτα του έργου, η μελλοντική TCG Istanbul (F-515), καθελκύστηκε στις 23 Ιανουαρίου 2021 και έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία φέτος.

Αυτές οι τρεις φρεγάτες θα κατασκευαστούν ταυτόχρονα στα ναυπηγεία Sefine, Anadolu και Sedef, που είναι οι εταίροι της TAIS. Τα ναυπηγεία θα παραδώσουν τις φρεγάτες σε 36 μήνες.

Το ναυπηγείο Sefine κατασκευάζει τα πλοία DIMDEG του Τουρκικού Ναυτικού και το μη επανδρωμένο σκάφος επιφάνειας MARLIN USV, το ναυπηγείο Anadolu έχει κατασκευάσει αμφίβια πλοία για το τουρκικό ναυτικό και τις ναυτικές δυνάμεις του Κατάρ και το ναυπηγείο Sedef χτίζει τη μελλοντική ναυαρχίδα του τουρκικού Ναυτικού, το ελικοπτεροφόρο TCG Anadolu.

Το πρόγραμμα φρεγατών κλάσης Istanbul ξεκίνησε to 2020, για την κατασκευή τεσσάρων φρεγατών που θα αντικαταστήσουν τις παλιές φρεγάτες κλάσης YAVUZ.

Είναι μια διευρυμένη παραλλαγή της ανθυποβρυχιακής κορβέτας κατηγορίας Ada, καθώς θα έχουν περίπου 50% αυξημένη χωρητικότητα καυσίμου και θα μπορούν να φέρουν πυραύλους αεράμυνας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.