
Στα μέσα της εβδομάδας που μας πέρασε, γράφαμε και γραφόταν εν γένει στο διαδίκτυο πως οι μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ έχουν εκπονήσει ένα στρατηγικό πλάνο για να προσαρμοστούν στο παρόν και το μέλλον.
Αυτό σήμαινε μια σειρά από αλλαγές στην τοποθέτηση των προϊόντων, στη συνεργασία με τους μεσάζοντες και τους παραγωγούς, στους χώρους, στα ίδια τα παρεχόμενα προϊόντα και τα υλικά που φτιάχνονται και συσκευάζονται και τέλος στη σχέση με τον καταναλωτή. Όχι τον καταναλωτή ως σύμβολο, αλλά πρακτικά τον κάθε καταναλωτή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.