Ως συνέπεια της εστίασης στην ηλεκτροκίνηση ο όμιλος Hyundai φαίνεται πως θα βάλει τέλος στην εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων, η εταιρεία φιλοδοξεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εξελίξεις στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και γι’αυτό το λόγο έχει στρέψει όλες τις δυνάμεις της στην ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας.

Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης φαίνεται να είναι η απόφαση για τερματισμό της εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης του ομίλου Hyundai-KIA με έδρα στην πόλη Namyang, έχει προσωπικό που ξεπερνά τους 12.000 εργαζόμενους και σε αυτό επικεφαλής ήταν μέχρι πρότινος ο Albert Biermann που πλέον είναι τεχνικός σύμβουλος του ομίλου.

Όλοι οι μηχανικοί που εργάζονταν στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης μετακινήθηκαν στο R&D των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ γενικά όλα τα τμήματα που είχαν σχέση με ICE (internal combustion engines- κινητήρες εσωτερικής καύσης) πλέον ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση και πλαισιώνουν το νέο τμήμα εξέλιξης μπαταριών που ιδρύθηκε στην Namyang.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το πλάνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai περιλαμβάνει μετά το Ioniq 5 που θα είναι στη χώρα μας προς την άνοιξη το Ioniq 6 το 2022 και το Ioniq 7 το 2024. To Κia EV6 αντίστοιχα θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσει το EV9 που επίσης προγραμματίζεται για το 2024.