ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Η Aleksa πάνω στη Suzuki GSX-R 750: Απόλυτη ικανοποίηση για τους λάτρεις της ταχύτητας! (φώτο – βίντεο)

Η Aleksa πάνω στη Suzuki GSX-R 750: Απόλυτη ικανοποίηση για τους λάτρεις της ταχύτητας! (φώτο – βίντεο)

Το GSX-R 750 αποτελεί την πιο αιρετική δίκυκλη ύπαρξη. Μοναχικό, ενάντια στα φτηνότερα 600άρια και τα ισχυρότερα 1000άρια τραβάει το δικό του δρόμο.

Αν συνοδεύεται, δε, κι από μια αναβάτρια σαν και την Aleksa, τότε τα πράγματα… δυσκολεύουν!

Οι δυνατότητες της συγκεκριμένης Suzuki
Καταδιώκεται από παντού, όλοι το περιμένουν στη γωνία και όμως εκείνο μπορεί πάντα να ξεγλιστρά, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί τον πιο πειθαρχημένο και καλό πολεμιστή. Το GSX-R 750 είναι μια μοτοσικλέτα με τεράστια ιστορία.

Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το 1985 που πρωτοπαρουσιάστηκε, αποτέλεσε την επανάσταση και δρομολόγησε μια μεταστροφή της μοτοσικλετιστικής κουλτούρας μέχρι σήμερα. Το πρώτο GSX-R 750 ήταν η πρώτη Street legal racing μοτοσικλέτα και ερχόμενοι στο παρόν είναι ό,τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν τα σημερινά Supersport.

Στο τότε project, η Suzuki είχε δώσει και σε έναν ακόμα τομέα ιδιαίτερο βάρος, στην αναλογία ίππων και κιλών, κάτι που δηλαδή απασχολεί κατά κόρον τις τωρινές μοτοσικλέτες επιδόσεων.

Τότε και… τώρα για την Suzuki
Τα Superbike στις αρχές του 90 μπορεί να μεσουρανούσαν, αλλά σήμερα η μοναδική εταιρία που μένει πιστή σε αυτού του κυβισμού μοτοσικλέτα είναι η Suzuki με το ζωντανό μύθο που ακούει στο όνομα GSX-R 750.

Με ανακούφιση είδαμε στις αρχές του χρόνου πως το ιαπωνικό εργοστάσιο το διατήρησε στην γκάμα της, το εγκεφαλικό ήρθε λίγο αργότερα, όταν αντιληφθήκαμε πως το ανανέωσε και μάλιστα εξ ολοκλήρου.

Καλοφτιαγμένο, ζυγισμένο και πάνω από όλα ανθρωποκεντρικό… Κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. Αλλά και να αναθεωρήσει εκ νέου το μοτοσικλετιστικό γίγνεσθαι για το πού θα πρέπει να στρέψει το βλέμμα του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μοτοσικλέτα επιδόσεων αλλά με χρήσιμη δύναμη χαμηλά όπως λέει και το mototriti. Και φυσικά μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης ικανό να διαχειριστεί ένας οδηγός που το οδηγικό του επίπεδο δε συγκρίνεται με αυτό του Rossi.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.