ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Η Pirelli λανσάρισε το νέο Cinturato All Season SF2

Η Pirelli λανσάρισε το νέο Cinturato All Season SF2

Το νέο Cinturato all-season προσφέρει μία ασφαλή εμπειρία ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Πληροί τις προδιαγραφές για χειμερινά ελαστικά και υιοθετεί την τελευταία τεχνολογία ελαστικών, που για πρώτη φορά περιλαμβάνει «προσαρμοζόμενο σχέδιο πέλματος».

Τι είναι όμως αυτό το «προσαρμοζόμενο σχέδιο πέλματος»; Είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τη γόμα και το πέλμα με σκοπό τη μεγιστοποίηση της οδηγικής ασφάλειας και της ευελιξίας. Διατίθεται με τεχνολογίες Pirelli Seal Inside και Run Flat – που επιτρέπουν τη συνέχιση του ταξιδιού ακόμα και μετά από κλατάρισμα (διάτρηση) – καθώς και στην έκδοση Elect για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.

Το Cinturato All Season SF2 διατίθεται σε 65 διαστάσεις, από 15 – 20 ίντσες, για σύγχρονα αυτοκίνητα πόλης, από τα τελευταία μοντέλα crossover μέχρι τα μεσαία sedan. Στον ώμο του ελαστικού, διακρίνεται το σήμα M+S μαζί με το σύμβολο 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake – το βουνό με τις τρεις κορυφές και τη χιονονιφάδα).

Αυτό το σύμβολο πιστοποιεί τις ιδανικές επιδόσεις του ελαστικού ακόμα και σε χειμερινές συνθήκες και πιστοποιεί τη συμμόρφωση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μέσω ειδικών δοκιμών.

Το τελευταίο μέλος της οικογένειας Cinturato είναι ιδανικό για οδηγούς που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους κυρίως σε πόλεις, δεν ζουν σε ορεινές περιοχές, γενικά οδηγούν σε εύκρατα κλίματα, και καλύπτουν περίπου 25.000 χλμ. το χρόνο.

Η σχεδίαση και η γόμα ενός all-season ελαστικού πετυχαίνει μία άριστη ισορροπία που λειτουργεί αποτελεσματικά σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες και σε βρεγμένη ή στεγνή άσφαλτο, προσφέροντας καλές συνολικές επιδόσεις και μεγάλο βαθμό ευελιξίας.

Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το Cinturato All Season Plus, το φρενάρισμα στο στεγνό έχει βελτιωθεί κατά 3,5 m και το φρενάρισμα στο βρεγμένο αντίστοιχα κατά 2 m (3). Οι επιδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση ελαστικού έχουν βελτιωθεί και στο χιόνι, σε ό,τι αφορά το κράτημα και το φρενάρισμα (με πλεονέκτημα περίπου 1 m(3)).

Οι μηχανικοί της Pirelli αναφέρουν ότι βελτίωσαν τη ζωή του ελαστικού μέχρι 50% συγκριτικά με το προηγούμενο Cinturato All Season Plus. Και αυτό το πέτυχαν με τη χρήση νέων υλικών στις γόμες και στη βελτιωμένη τοπική ακαμψία του πέλματος.

Η νέα γενιά προσαρμοζόμενης γόμας πέλματος προσφέρει επίσης χαμηλότερη αντίσταση κύλισης ενώ από τις μετρήσεις κρίθηκε στην κατηγορία του το πιο αθόρυβο ελαστικό.

Σε χειμερινές συνθήκες με χαμηλές θερμοκρασίες, οι αυλακώσεις στο σχέδιο του πέλματος παραμένουν ανοιχτές, για καλύτερο φρενάρισμα στο χιόνι, ενώ κλείνουν στο φρενάρισμα σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες, σταθεροποιώντας τα τακούνια και παράγοντας καλύτερη πρόσφυση στο οδόστρωμα. Το προσαρμοζόμενο σύστημα βασίζεται στην 3D τεχνολογία των αυλακώσεων του πέλματος, που κλείνουν όταν δεν χιονίζει, μεταμορφώνοντας ένα χειμερινό πέλμα σε θερινό – και επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με την καινοτόμα τεχνολογία Seal Inside σε ορισμένες διαστάσεις, επιτρέπει τη συνέχιση του ταξιδιού ακόμα και με οπές μεγέθους έως 4mm.

Ένας ειδικός αφρός μέσα στο ελαστικό σχηματίζει ένα στρώμα ταχείας στεγανοποίησης πάνω από οποιοδήποτε αντικείμενο τρυπήσει το πέλμα, σταματώντας τη διαρροή αέρα και διατηρώντας την πίεση.

Το all-season ελαστικό της Pirelli συνοδεύεται από την εγγύηση ‘Tyrelife(4)’, που επιτρέπει την αντικατάσταση ενός ελαστικού ανά σετ σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς στον πρώτο χρόνο μετά την αγορά. Το μόνο που θα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης είναι το κόστος εργασιών και το περιβαλλοντικό τέλος για το νέο ελαστικό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το βίντεο με το Νico Rosberg να τεστάρει το νέο ελαστικό, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο επίσημο κανάλι της Pirelli στο ΥοuTube

">εδώ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.