Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

AC Schnitzer: Όχι που θα της γλίτωνε το ηλεκτρικό MINI Cooper

Το MINI Cooper γίνεται ακόμα πιο μερακλήδικο, αν και χωρίς βελτίωση στις επιδόσεις

AC Schnitzer: Όχι που θα της γλίτωνε το ηλεκτρικό MINI Cooper

Για την ολοκαίνουργια γενιά J01, το ηλεκτρικό MINI Cooper βασίστηκε σε μια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού με την κινεζική Great Wall Motor. Αυτό έκανε το νέο μοντέλο πολύ καλύτερο EV από πριν, παραμένοντας μία από τις πιο ενδιαφέρουσες -οδηγικά- προτάσεις στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών.

Ωστόσο, για όποιον αποζητά το κάτι παραπάνω από το MINI Cooper του, η AC Schnitzer δεν θα τον αφήσει παραπονεμένο. Οι βελτιώσεις της θα αναβαθμίσουν την αίσθηση που αφήνει στην οδήγηση, χωρίς να πλήξουν την αυτονομία του.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι τα πιο σκληρά ελατήρια, που ταυτόχρονα χαμηλώνουν το μπροστινό μέρος κατά 25 mm και το πίσω κατά 13 mm. Συμπληρώνονται από αποστάτες 10 mm και ζάντες AC1 19 ιντσών που φορούν ελαστικά πλάτους 225.

Η εξωτερική αναμόρφωση περιλαμβάνει ένα μπροστινό σπόιλερ κάτω από τον εργοστασιακό προφυλακτήρα και μια αεροτομή οροφής στο πίσω μέρος. Η AC Schnitzer ανακοινώνει ότι δεν είναι εκεί μόνο για επίδειξη, αλλά κι ότι στην πράξη βοηθά στη ροή του αέρα και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Στο εσωτερικό, η μόνη διαφορά είναι το αλουμινένιο φούτρεστ. Όχι πως το Cooper έχει ανάγκη από φτιασίδια. Η στρογγυλή οθόνη του infotainment διαθέτει τεχνολογία OLED και μαγνητίζει τα βλέμματα. Η μικρότερη απόσταση από το έδαφος δεν βοηθά απλώς στο στρίψιμο, αλλά θα μπορούσε επίσης να αυξάνει την αυτονομία.

Οι Γερμανοί δεν έχουν ανακοινώσει κάτι επίσημο, αλλά δεν θα εκπλαγούμε αν τα 402 km -κατά WLTP- του SE των 218 ίππων και τα 372 km του JCW των 258 ίππων έχουν «τσιμπήσει» λίγο. Η AC Schnitzer ξεκαθαρίζει ότι τα καλούδια της ταιριάζουν σε οποιαδήποτε έκδοση του ηλεκτρικού MINI. Ακόμη και στο βασικό Cooper E των 184 ίππων. Η τιμή για το πλήρες κιτ δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά θα μπορούν να παραγγελθούν και μεμονωμένα αξεσουάρ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.