O Nico Rosberg κυριάρχησε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην Μ.Βρετανία, παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το κιβώτιο ταχυτήτων και στις δύο περιόδους.  Οι Ferrari έδειξαν ιδιαίτερα δυνατές και κοντά στις Mercedes, αλλά πολλοί μίλησαν για χαμηλό φορτίο καυσίμων. Στην δεκάδα και τις δύο φορές οι Mercedes, Ferrari, Red Bull, Torro Rosso, η Force India του Hulkenberg και η Williams του Massa.

Οι περισσότεροι οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα με τις υψηλές θερμοκρασίες των medium ελαστικών, της πιο μαλακής γόμας για το Σαββατοκύριακο.

Πρώτη Περίοδος

Ο Rosberg ήταν αυτός που προηγήθηκε στην πρώτη περίοδο δοκιμών, παρόλο που καθυστέρησε σημαντικά για να αλλάξει κιβώτιο. Πίσω του, 7 εκατοστά του δευτερολέπτου, ο team mate του στην Mercedes, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Lewis Hamilton, παρόλο το τετ-α-κε στην αρχή της περιόδου.

Έκπληξη το πρωί της Παρασκευής ήταν οι δύο Toro Rosso, με τον Verstappen 3ο ταχύτερο και τον Sainz 5o! Μαζί τους οι Ferrari, με τον Raikkonen 4ο και τον Vettel 6ο. Πίσω από όλους αυτούς, και κυριότερα πίσω από τα δύο αυτοκίνητα της «μικρής αδελφής» Toro Rosso, τα δύο Red Bull, με τους Ricciardo και Kvyat. Στη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Hulkenberg με την Force India και ο Massa με τη Williams, που δεν έχει πλέον τη… φόρμα της αρχής της σεζόν.

Οι McLaren έκαναν οικονομία στους κινητήρες και έτρεξαν μόνο μισή ώρα, κάνοντας 17ο (Alonso) και 18ο (Button) χρόνο. Σίγουρα η χρονιά δεν είναι ότι καλύτερο για τους δύο πρωταθλητές, την ιστορική ομάδα και έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές κινητήρων. Σίγουρα όμως εκμεταλλεύονται το χρόνο για να εξελίξουν τις μονάδες παραγωγής ισχύος.

Δεύτερη Περίοδος

Ο Rosberg κυριάρχησε και στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών στη Βρετανία, παρόλο που είχε και πάλι προβλήματα με το κιβώτιο. Οι αγωνοδίκες μάλιστα έκαναν παρατήρηση στην Mercedes που κάλυψε το μονοθέσιό του όταν το επανέφεραν στα πιτς στην πρώτη περίοδο.

Πίσω του όμως αυτή τη φορά ήταν οι δύο Ferrari, με την ίδια σειρά της πρώτης περιόδου (Raikkonen – Vettel), με την ελάχιστη διαφορά των 2 εκατοστών! Παρόλα αυτά κυκλοφορούν φήμες ότι τα δύο κόκκινα μονοθέσια έτρεχαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου, για να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Ο Hamilton, εντός έδρας, δεν κατάφερε τίποτε παραπάνω από την 4η θέση, χωρίς να καταφέρει να βελτιώσει το χρόνο του με τα medium – πιο μαλακά – ελαστικά.

Η Red Bull ανέβηκε 5η και 6η με πρώτο τον Kvyat. Βέβαια δεν κατάφερε να ξεχωρίσει από την Toro Rosso, με τον Verstappen να είναι 7ος και τον Sainz 9ο. Ανάμεσά τους ο Hulkenberg και 10ος και πάλι ο Massa, με προβλήματα υπερθέρμανσης των medium ελαστικών.

Αυτή την περίοδο οι McLaren είχαν προβλήματα κρατήματος (!) με τον Alonso να βγαίνει εκτός πίστας και τον Button να παραπονείται για κακή απόσβεση των αμορτισέρ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr