ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Λένε οι ΛΟΑΤΚΙ ότι 1 στους 5 απο την «Generation Z» είναι «δικός τους». Με το επίδομα λοχείας (!) που τους δίνει η κυβέρνηση σύντομα θα γίνουν 3 στους 5 λόγω φτώχειας

Αυτές είναι οι τιμές του ανανεωμένου Nissan Juke στην Ελλάδα

Αναβαθμισμένο εσωτερικό και περισσότερα συστήματα ασφαλείας/υποβοήθησης υπογράφουν την ανανέωση του Nissan Juke

Αυτές είναι οι τιμές του ανανεωμένου Nissan Juke στην Ελλάδα

Το Nissan Juke, από το 2010 που πρωτολανσαρίστηκε ήταν ένα αυτοκίνητο που ξεχώριζε με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα του. Αυτό ακριβώς συνεχίζει να κάνει μέχρι και σήμερα το μικρό SUV της ιαπωνικής φίρμας.

Εξωτερικά, οι αλλαγές του ανανεωμένου Juke είναι κυρίως αισθητικής φύσης, με την προσθήκη του έντονου κίτρινου χρώματος να προστίθεται στην χρωματική παλέτα του αυτοκινήτου, κατόπιν απαίτησης των υποψήφιων πελατών!

Αλλαγές υπάρχουν επίσης και στα σχέδια των ζαντών ελαφρού κράματος, που συνδυάζονται με ελαστικά χαμηλής αντίστασης στις υβριδικές εκδόσεις Acenta και N-Connecta. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Nissan Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.Και that’s all, αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση!

Σαφώς μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές που θα συναντήσει κανείς στην καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. H αρχή γίνεται με την μεγαλύτερη κεντρική οθόνη, που από την έκδοση Acenta και πάνω φτάνει τις 12,3”, έχοντας κλίση οχτώ μοιρών προς τον οδηγό, για ακόμα πιο εύκολο χειρισμό.

Πίσω από το τιμόνι, με τη νέα επένδυση από ένα πιο λείο υλικό που θυμίζει δέρμα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πλέον πίνακα οργάνων, με αρκετές δυνατότητες παραμετροποίησης, ώστε να παρέχει στον οδηγό τις πληροφορίες που εκείνος θέλει να βλέπει.

Επιπροσθέτως, το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα widgets για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του κινητού του.

Μάλιστα, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας», τη στιγμή που διαθέσιμη είναι πλέον και η ασύρματη συμβατότητα με Android Auto, μαζί με την υπάρχουσα, επίσης ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay. Συνεχίζοντας, το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει αυξημένη χωρητικότητα, στα 7,8 lt και συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο υποβραχιόνιο.

Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.

Ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες.

Σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, το Lane Departure Warning είναι πλέον στάνταρ, με το Emergency Lane Keep να αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού στις εκδόσεις κάτω από την Techna. Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel, κάνοντας ακόμα πιο εύκολους τους ελιγμούς εντός πόλης.

Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμη από την N-Connecta και πάνω.

Τέλος, ως προς τις επιλογές των κινητήρων, το ανανεωμένο Nissan Juke θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) σε συνδυασμό με έναν κύριο ηλεκτροκινητήρα 36 kW (49 ίππους) που υποστηρίζεται από μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW και μια υγρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh.

Η έτερη επιλογή φέρει κάτω από το καπό της τον γνωστό 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα DIG-T, χωρητικότητας 1,0 lt. Το συγκεκριμένο σύνολο αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm (200 Nm με λειτουργία over torque) σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στην ελληνική αγορά, το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο κατά σειρά στις εκδόσεις Acenta, N-Connecta, N-Design, N-Sport και Techna, ξεκινώντας από €21.990 για την έκδοση με τον 1.000άρη, τους 114 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, €24.490 για την επιλογή με το αυτόματο κιβώτιο DCT και €27.500 για το φουλ υβριδικό σύνολο με τον 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει 145 ίππους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.