ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μόνο τα πυρηνικά εργοστάσια έλειπαν από αυτήν την χώρα...
prodeals

Alfa Romeo Junior Veloce, έκαναν λάθος, βγάζει 40 ίππους πάνω

Η Junior Veloce υπόσχεται ότι θα αναβιώσει τις χάρες των προσθιοκίνητων Alfa Romeo του παρελθόντος

Alfa Romeo Junior Veloce, έκαναν λάθος, βγάζει 40 ίππους πάνω

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε μια διορθωμένη ιπποδύναμη για το νέο της καμάρι, την Junior Veloce. Η ισχυρότερη έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου που αρχικά ονομάστηκε Milano, είχε ανακοινωθεί ως έχουσα 240 ίππους. Τελικά είναι 280!

Πώς το ανακάλυψαν οι Ιταλοί; Μετά από κάμποσες δυναμομετρήσεις, δεν πίστευαν τα μάτια τους. Ένα ανέλπιστο δώρο ήταν εκεί μπροστά τους, στις οθόνες των δυναμόμετρων. Ο ηλεκτροκινητήρας των Junior Veloce δοκιμής απέδιδε 280 ίππους, με τη ροπή να ανέρχεται στα αξιοσέβαστα 345 Nm.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, «οι δοκιμές έδειξαν ότι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα της Junior Veloce είναι 280 υγιή PS, ευθυγραμμίζοντάς την με την ιπποδύναμη των μοντέλων Giulia, Stelvio και Tonale Veloce».

Τα ευχάριστα νέα δημιουργούν κάποια ερωτηματικά. Πώς γίνεται να υποτιμά μια αυτοκινητοβιομηχανία τόσο πολύ την ισχύ του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου; 40 ίπποι στους 240 είναι μεγάλη ποσοστιαία αύξηση.

Εν τω μεταξύ, ο ηλεκτροκινητήρας που φορά η Junior Veloce δεν είναι καινούργιος, αλλά τον έχει δανειστεί από το Abarth 600e και τη Lancia Ypsilon HF. Λογικά περιμένουμε τα δύο παρακλάδια του Ομίλου Stellantis να αναβαθμίσουν με τη σειρά τους την ανακοινωθείσα ιπποδύναμη των μοντέλων τους, που μέχρι στιγμής περιορίζεται στους αρχικούς 240 ίππους.

Εκτός από τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, η Alfa Romeo Junior Veloce διαθέτει επίσης ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 25 mm σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, μπλοκέ διαφορικό Torsen στον μπροστινό άξονα κι ελαστικά 20 ιντσών.

Επιπλέον, το τιμόνι της λέγεται ότι είναι «το πιο άμεσο στην κατηγορία», ενώ μπροστά διαθέτει δισκόφρενα 380 mm με 4πίστονες δαγκάνες. Η Alfa Romeo ισχυρίζεται ότι όλες οι αναβαθμίσεις επιτρέπουν στην Junior Veloce να προσφέρει «κορυφαία» οδική συμπεριφορά, αντίστοιχη με τις Giulietta και Mito που έχουν καταργηθεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Έχει μάλιστα τόση εμπιστοσύνη στο προϊόν της, που η πρώτη επαφή που θα έχουν μαζί της οι δημοσιογράφοι, θα είναι στην πίστα του Balocco.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.