ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Αυτά θα είναι τα θερμικά μοτέρ του νέου MINI Cooper

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της πέμπτης γενιάς του MINI Cooper αποκαλύφθηκαν

Αυτά θα είναι τα θερμικά μοτέρ του νέου MINI Cooper

Η πέμπτη γενιά του MINI Cooper απέκτησε και επίσημα θερμικές εκδόσεις, με την MINI να αποκαλύπτει πιθανότατα τα τελευταία Cooper με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Παρατηρώντας το αυτοκίνητο δεν θα δεις σημαντικές διαφορές σε σχέση με το εξηλεκτρισμένο αδελφάκι του, αν εξαιρέσεις την ανοιχτή μάσκα μιας και ο κινητήρας χρειάζεται μπόλικο φρέσκο αέρα. Μιλώντας όμως για κινητήρες, τι κρύβεται κάτω από το καπό του ανανεωμένου, θερμικού MINI Cooper;

Εν αρχή, η εισαγωγική έκδοση Cooper C εφοδιάζεται με ένα 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 lt με απόδοση 156 ίππων και 230 Nm ροπής. To συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο μοιάζει να κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, με το κλασικό σπριντ 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 7,7”.

Η MINI όμως φροντίζει για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από άποψη επιδόσεων, φέρνοντας στην αγορά την ισχυρότερη έκδοση Cooper S. Στην προκειμένη περίπτωση, πνοή στο μοτέρ δίνει ένας 4κύλινδρος, τούρμπο 2λιτρος κινητήρας, απόδοσης 204 ίππων. Στην συγκεκριμένη εκδοχή του, το MINI Cooper πραγματοποιεί το 0-100 km/h σε 6,6”, ήτοι 1,1” ταχύτερα σε σύγκριση με την έκδοση Cooper C.

Ως γνήσιο τέκνο της MINI, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ρόλο σε αυτό έχει παίξει η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και των αμορτισέρ που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον ακριβή χειρισμό, ακόμα και όταν το πλαίσιο βρίσκεται υπό πίεση.

Στην καμπίνα, δεσπόζει η ολοστρόγγυλη οθόνη 9,4” τεχνολογίας OLED, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Προς διευκόλυνση του χειρισμού της, υπάρχει μία σειρά από φυσικούς διακόπτες σε ξεχωριστό πάνελ κάτω από αυτή.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 210 lt, με τα καθίσματα σε όρθια θέση, ενώ μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 800 lt με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Πλούσια είναι και η ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας, περιλαμβάνοντας αρκετά συστήματα υποβοήθησης, όπως το Safe Exit, μέσω του οποίου ελέγχεται η περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο, όταν αυτό είναι σταθμευμένο, προειδοποιώντας τους πεζούς και τους ποδηλάτες, πριν ανοίξει η πόρτα.

Επιπροσθέτως, το πακέτο Driving Assistant Plus εξοπλίζει το αυτοκίνητο με λειτουργίες που βασίζονται στην κάμερα και στα ραντάρ, όπως η διατήρηση της λωρίδας, η αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας κι ο έλεγχος της απόστασης από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα.

Ως προς τις εκδόσεις, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις επιλογές (Essential, Classic, Favoured και JCW), κάθε μία εκ των οποίων προσφέρει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Οι θερμικές εκδόσεις κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Βρετανία, ενώ εντός 2024 αναμένεται να προστεθούν στην γκάμα οι πεντάθυρες, επίσης θερμικές εκδόσεις του MINI Cooper.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.