Αυτή είναι η Lotus Eletre που γεμίζει στο βενζινάδικο
Η επαναφορτιζόμενη υβριδική Eletre θα έχει συνδυασμένη ισχύ 965 ίππων, 60 παραπάνω από την ισχυρότερη ηλεκτρική
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η υβριδική Lotus Eletre σηματοδοτεί μια αλλαγή πλεύσης για την ιστορική φίρμα. Όχι πολύ καιρό πριν, η Lotus είχε δεσμευτεί για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον. Το σχέδιο ήταν φιλόδοξο, αλλά εκ των υστέρων ίσως λίγο πρόωρο.
Όπως αρκετές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, τώρα επανεκτιμά αυτό το χρονοδιάγραμμα και, χωρίς να παύει τις BEV εκδόσεις, εμπλουτίζει την γκάμα της με επαναφορτιζόμενα υβριδικά.
Στο Zeekr 9X, η ίδια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε λίγο περισσότερο από οκτώ λεπτά. Εάν η Eletre PHEV επιδείξει ανάλογη φόρτιση, θα γίνει το PHEV με την ταχύτερη επαναφόρτιση στην Ευρώπη, καθώς θα μπορεί να αναπτύξει μέγιστο ρυθμό φόρτισης πάνω από 400 kW. Ωστόσο, αυτή η λεπτομέρεια δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.
Η Lotus Eletre PHEV χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 lt που αποδίδει 279 ίππους. Μπορεί είτε να κινεί απευθείας τους τροχούς είτε να φορτίζει την μπαταρία εν κινήσει.
Οι λεπτομέρειες σχετικά με τους ηλεκτροκινητήρες παραμένουν περιορισμένες, αλλά το 9X διαθέτει τρεις που συνδυάζονται για 1.400 ίππους.
Η Lotus είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η δική της έκδοση -με την ονομασία Hyper Hybrid- θα τοποθετείται πιο χαμηλά, λίγο πάνω από τους 950 ίππους. Ωστόσο, με δεδομένο το παράδειγμα του 9X, δεν αποκλείεται να υπάρξει αργότερα ισχυρότερη εκδοχή.
Το Eletre PHEV αναμένεται να ζυγίζει μεταξύ 2.575 και 2.625 kg, ανάλογα με την έκδοση και τον προαιρετικό εξοπλισμό. Νούμερα παραπλήσια με της υπάρχουσας αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής.
Οπτικά, τα δύο μοντέλα διαχωρίζονται από τη μεγαλύτερη ανοιχτή μπροστινή μάσκα του υβριδικού και ορισμένους επιπλέον λογότυπους. Στην κινεζική έκδοση αναγράφεται «For Me» στο πορτμπαγκάζ, αν κι αυτό πιθανότατα θα αντικατασταθεί με ένα πιο συμβατικό «Hybrid» στην Ευρώπη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.