
Η BMW M συνεχίζει την παράδοση των σκληροπυρηνικών CS με μια νέα έκδοση που φτιάχτηκε για να ενθουσιάσει όσους οδηγούν με τα δύο χέρια στο τιμόνι και το ένα μάτι στο apex! Η νέα BMW M2 CS, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στις 23 Μαΐου 2025 στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este, έρχεται έτοιμη για την… πίστα προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις.
Βασισμένη στη δεύτερη γενιά της Μ2, η νέα CS είναι σημαντικά πιο ισχυρή, ελαφρύτερη και σκληρότερη σε χαρακτήρα. Ο 3λιτρος straight-six με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει πλέον 530 PS -50 περισσότερους από τη στάνταρ M2- και 650 Nm, με επίπεδη καμπύλη απόδοσης από τις 2.650 έως τις 5.730 rpm. Η ροπή περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, εξασφαλίζοντας αστραπιαίες αλλαγές και πλήρη έλεγχο.
Στα χαρτιά, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,8” -ή σε μόλις 3,5” με rollout- ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 302 km/h χάρη στο στάνταρ M Driver’s Package. Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή.

Η BMW M2 CS ζυγίζει 30 kg λιγότερο από την «απλή» M2, χάρη σε εκτεταμένη χρήση CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα). Η οροφή, το καπό, ο πίσω διαχύτης, η πόρτα του πορτμπαγκάζ με ενσωματωμένο ducktail, ακόμα και η κεντρική κονσόλα εσωτερικά, είναι φτιαγμένα από το ελαφρύ υλικό. Οι σφυρήλατοι τροχοί M 19” εμπρός και 20” πίσω, ντυμένοι με λάστιχα semi-slick πίστας, υπόσχονται εξαιρετική πρόσφυση. Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 8 mm, ενώ το σύστημα φρένων M Compound μπορεί προαιρετικά να αντικατασταθεί με κάρμπον κεραμικά M Carbon, για ακόμα καλύτερη αντοχή σε θερμική καταπόνηση. Οπτικά, η νέα M2 CS ξεχωρίζει αμέσως από τη μαύρη μάσκα BMW M, το εμπρός σπλίτερ σε ματ μαύρο, αλλά και ο χαρακτηριστικός λογότυπος «M2 CS» με κόκκινο περίγραμμα. Διατίθεται σε τέσσερα χρώματα, μεταξύ των οποίων το Sapphire Black, το M Portimao Blue, το M Brooklyn Grey και το αποκλειστικό BMW Individual Velvet Blue. Πίσω, οι τέσσερις μπούκες εξάτμισης σε ματ μαύρο, μαζί με το προαιρετικό σύστημα M Performance από κάρμπον και τιτάνιο, ενισχύουν τη συνολική παρουσία και φυσικά τον ήχο. Αυτός παραμένει βροντερός και ξερός, όπως οφείλει σε κάθε M με χαρακτήρα. Η καμπίνα της M2 CS είναι φτιαγμένη για τον οδηγό. Τα μπάκετ M Carbon με δέρμα Merino και φωτιζόμενο λογότυπο «CS», εξασφαλίζουν πλευρική στήριξη και ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το τιμόνι M σε Alcantara, οι ζώνες ασφαλείας M και τα διακοσμητικά CFRP συμπληρώνουν το κόκπιτ υψηλών επιδόσεων. Το σύστημα infotainment είναι βασισμένο στο BMW Operating System 8.5, με την οθόνη BMW Curved Display, λειτουργίες όπως το head-up display, καθώς και πλήρη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Το M Set-up επιτρέπει επεμβάσεις σε παραμέτρους όπως απόκριση κινητήρα, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, με το M Drive Professional προσθέτει λειτουργίες όπως M Drift Analyser και M Laptimer για χρήση εντός πίστας. Η παραγωγή της BMW M2 CS θα είναι περιορισμένη, με το μοντέλο να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí του Μεξικού από τα τέλη του καλοκαιριού. Οι βασικές αγορές είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Κίνα, με την τιμή εκκίνησης να διαμορφώνεται στη γερμανική αγορά στις €115.000. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.