
Η άφιξη της νέας BMW iX3 αποτελεί κάτι περισσότερο από το λανσάρισμα ενός ακόμα SUV. Σηματοδοτεί την έναρξη της εποχής Neue Klasse, με το Μόναχο να σκοπεύει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον 40 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα έως το 2027.
Ωστόσο, εν μέσω των σαρωτικών αλλαγών, δεν θα επιβιώσουν όλα τα μοντέλα. Τρία αναμένεται να καταργηθούν σταδιακά. Αρχής γενομένης με την κουπέ-crossover X4, η τρέχουσα γενιά της οπoίας κυκλοφόρησε το 2018 και ανανεώθηκε το 2021. Η μικρότερη X2 θα αναλάβει τον ρόλο του έμμεσου αντικαταστάτη.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από εκπρόσωπο της BMW σε γερμανικό δημοσίευμα: «Η BMW X4 διατίθεται προς το παρόν μόνο στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 20d, 30d και M40d. Οι βενζινοκινητήρες έπαυσαν να παράγονται στις 30 Σεπτεμβρίου 2025». Οι εκδόσεις ντίζελ θα σταματήσουν τον προσεχή Νοέμβριο.

Ίδια μοίρα θα έχει κι η γερασμένη 8 Series. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2018, ανανεώθηκε ελαφρώς το 2022 με αναβαθμισμένη τεχνολογία, αν και δεν σημείωσε ποτέ μαζικές πωλήσεις. Προσφέρεται σε δίθυρη κουπέ και κάμπριο έκδοση, καθώς και στην 4θυρη Gran Coupé, η οποία έλκυε τους περισσότερους αγοραστές της. Η εταιρεία πρόσφατα παρουσίασε την M850i Edition M Heritage με περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων παγκοσμίως, που εκτιμάται ως το κύκνειο άσμα της 8άρας. Το Μόναχο δεν έχει ανακοινώσει την έλευση νέας γενιάς, ενώ προηγούμενες φήμες για μια πιθανή αναβίωση της 6 Series παραμένουν μέχρι στιγμής ανεπιβεβαίωτες. Αυτό αφήνει τη 2 Series και την 4 Series ως τα μόνα εναπομείναντα κουπέ στην τρέχουσα γκάμα της BMW. Τέλος, η τρίτη BMW που προγραμματίζεται να αποσυρθεί είναι η Z4. Η παραγωγή της θα ολοκληρωθεί στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Graz την άνοιξη του 2026. Η δίδυμη GR Supra, η οποία βασίζεται στο γερμανικό μοντέλο, θα αντικατασταθεί από τη νέα γενιά που θα είναι μια πραγματική Toyota. Ο λόγος της συνταξιοδότησης; Τα τρία εξερχόμενα μοντέλα δεν σημείωσαν ποτέ υψηλές πωλήσεις. Μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2025, η BMW πούλησε 1.916 μονάδες της X4, 659 της 8άρας και 2.613 της Z4 στη Γερμανία. Συνολικά, αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό των περισσότερων από 160.000 BMW που πουλήθηκαν στη χώρα κατά την ίδια περίοδο. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.