Με ελαστικά που αν οδηγηθούν ως οφείλουν, θέλουν αντικατάσταση κάθε 60 km. Προκειμένου ο οδηγός να συνεχίσει να καρπώνεται τα ίδια γυρολόγια στις διασημότερες πίστες του πλανήτη.
Την «εξημέρωση» του θηρίου έχει αναλάβει η βρετανική Lanzante. Το έχει κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν. Από την McLaren F1 GTR μέχρι την Porsche 930 TAG Turbo και την Pagani Zonda Revolución -έκδοση δρόμου της Zonda R- κατέχει την τεχνογνωσία για τη μετατροπή.
«Αυτή τη στιγμή κατασκευάζουμε μία Bugatti Bolide δρόμου και θα πρέπει να αλλάξουν κάμποσα δεδομένα. Ο κινητήρας να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων».«Αλλά ευτυχώς έχουμε ένα πολύ εύκολο, φιλικό προς τον χρήστη κιβώτιο ταχυτήτων και ένα υψηλής ποιότητας επίπεδο κατασκευής», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Dean Lanzante.
Όλα τα παραπάνω δεν είναι αυτονόητα. «Στο παρελθόν, τα αυτοκίνητα πίστας ήταν έντονα τροποποιημένα αυτοκίνητα παραγωγής. Οπότε η επάνοδος στην έκδοση δρόμου δεν ήταν δύσκολη. Αλλά πλέον, τα περισσότερα πιστάδικα είναι στην πράξη καθαρόαιμα αγωνιστικά. Ορισμένα χρειάζονται προθέρμανση, άλλα επιτρέπουν ελάχιστες εκκινήσεις πριν αδειάσει η μπαταρία».
Το καλό με την Bolide είναι πως φοράει το ίδιο μοτέρ με τις Chiron. Με 1.600 ίππους από τον W16 κινητήρα με τα τέσσερα τούρμπο. Οπότε το ζήτημα των εκπομπών ρύπων είναι το εύκολο μέρος της υπόθεσης.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα κυκλοφορήσει η πρώτη Bolide με πινακίδες κυκλοφορίας. Ούτε πόσα κομμάτια θα μετασκευαστούν. Προς το παρόν, η Lanzante έχει βάλει τα δυνατά της και κάτι μας λέει ότι θα τα καταφέρει.,
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.