Cadillac: Στο χείλος του γκρεμού με στρατηγική «τύπου Jaguar»;
Ποντάρει μεν όλα τα λεφτά της στα ηλεκτρικά, αλλά και δηλώνει έτοιμη να προσαρμοστεί στις εξελίξεις της αγοράς
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Cadillac εγκαταλείπει σταδιακά τα θερμικά αυτοκίνητα για να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές κάνουν πίσω και διατηρούν ευμεγέθη θερμική γκάμα, η στρατηγική αυτή μοιάζει ριψοκίνδυνη. Ιδίως τώρα που η κυβέρνηση Trump βάζει τέλος στις φοροαπαλλαγές για την αγορά ηλεκτρικών στις ΗΠΑ.
Παρόλα αυτά, η Cadillac επιχειρεί ξανά να διεισδύσει στην ευρωπαϊκή αγορά, αυτή τη φορά με τα ηλεκτρικά μοντέλα της, όπως τη Lyriq. Στις ΗΠΑ, ο στόλος των ηλεκτρικών της επεκτάθηκε με τις Optiq, Lyriq, Vistiq, Escalade iQ και την υπέρ-πολυτελή Celestiq, σχηματίζοντας πλέον μια πλήρη γκάμα.
Σύμφωνα με το Automotive News, η Cadillac οδεύει ταχύτατα προς την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Το θερμικό SUV XT4 σταμάτησε ήδη να παράγεται, το XT6 θα είναι το επόμενο και το XT5 πιθανόν να αποσυρθεί του χρόνου. Αν αυτό συμβεί, το Escalade ίσως είναι το τελευταίο θερμικό μοντέλο που απομένει στην γκάμα της στις ΗΠΑ.
Η Cadillac ποντάρει σχεδόν τα πάντα στα ηλεκτρικά, θυμίζοντας τη στρατηγική της Jaguar που απέτυχε. Οι ανταγωνιστές (BMW, Mercedes-Benz, Audi, Volvo κ.ά.) ήδη αναθεωρούν τα σχέδιά τους και επεκτείνουν την παρουσία των θερμικών μοντέλων τους.
Με την κυβέρνηση Trump να καταργεί τα φορολογικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά και να σπρώχνει τη βιομηχανία πίσω στην κλασική τεχνολογία, η Cadillac ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσει την πορεία της -ή και να ξανασχεδιάσει νέα θερμικά μοντέλα. Όπως πάντως δηλώνει ο αντιπρόεδρος της μάρκας, η Cadillac δηλώνει έτοιμη να προσαρμοστεί στις εξελίξεις της αγοράς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.