
Corvette ZR1X, ένας αμερικανικό τέρας με υπερτροφοδοτούμενο V8, τετρακίνηση, υβριδική τεχνολογία. Και συνολική απόδοση 1.268 ίππων, που τόσο καιρό πιστεύαμε ότι θα ονομαστεί Zora.
Τελικά μπορεί να ονομάστηκε αλλιώς, αλλά η ουσία παραμένει ότι οι Αμερικανοί πάντρεψαν την τεχνολογία που υπήρχε στην ZR1 και στην E-Ray για να δημιουργήσουν ένα αριστούργημα. Έτσι, η Corvette ZR1X μπορεί να καυχηθεί ότι θα κοιτάει στα μάτια κατασκευές όπως η Ferrari F80 και η McLaren W1. Κοστίζοντας κλάσμα των χρημάτων τους.
«Από την πρώτη μέρα, σχεδιάσαμε την πλατφόρμα της Corvette με τον κινητήρα στο κέντρο, έχοντας κατά νου την ZR1X», δήλωσε ο ανώτερος αντιπρόεδρος της General Motors, Ken Morris.

Βασίζεται σε δύο εκδόσεις της Corvette, την ZR1 και την E-Ray. Διαθέτει τον ίδιο LT7 V8 με τα δύο τούρμπο με την ZR1. Η ισχύς παραμένει αμετάβλητη, επομένως αποδίδει 1.078 ίππους στις 7.000 rpm και 1.121 Nm μόνο από την εσωτερική καύση. Ενώ όμως η ZR1 είναι πισωκίνητη, το νέο μοντέλο ενσωματώνει την τεχνολογία και της E-Ray, της πρώτης τετρακίνητης Corvette. Διατηρεί την ίδια μπαταρία των 1,9 kWh, αλλά πλέον ο ηλεκτροκινητήρας δεν αποδίδει 162 αλλά 188 ίππους. Η Chevy ανακοινώνει ότι το σύστημα συνεισφέρει έως και τα 260 km/h. Κάτι που σημαίνει ότι από αυτή την ταχύτητα και πάνω, η Corvette ZR1X μένει μόνο με τον θερμικό κινητήρα. Και αν συνυπολογίσουμε ότι θα έχει μεγαλύτερο βάρος από την ZR1, εξαιτίας του υβριδικού συστήματος, συμπεραίνουμε ότι στα ψηλά θα είναι ελάχιστα πιο αργή από τη θερμική αδερφή της. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το «Endurance» για κάμποσους συνεχόμενους γύρους στην πίστα, το «Qualifying» για έναν βέλτιστο γύρο και το «Push-To-Pass» για ένα προσπέρασμα αστραπή. Το σύστημα πέδησης ονομάζεται J59 και είναι στάνταρ στην ZR1X, ενώ μπορεί να προστεθεί έξτρα στην ZR1. Συνδυάζει μπροστινές 10πίστονες δαγκάνες της Alcon με 6πίστονες πίσω και δισκόπλακες 420 mm. Αντιστοιχούν σε 16,5 ίντσες, πιο μεγάλες από τις εισαγωγικές ζάντες ενός Qashqai. Η Chevrolet ισχυρίζεται ότι τα αυτοκίνητα με J59 πέτυχαν επιβράδυνση 1,9 G κατά τη διάρκεια των δοκιμών. 
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.