Την παραίτηση Τσάφου πρέπει να την ζητήσουν από τον Ερντογάν όχι από τον Μητσοτάκη - Σε λάθος άνθρωπο απευθύνονται οι αιτούντες...

Δοκιμάζουμε στη Σλοβενία το νέο Lynk & Co 02

H Lynk & Co μας προσκάλεσε στη Σλοβενία για να γνωρίσουμε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο που κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Δοκιμάζουμε στη Σλοβενία το νέο Lynk & Co 02

Βασισμένο στην πλατφόρμα των Volvo EX30 και smart #1, αυτό το νέο SUV θέλει να ξεχωρίζει μέσω του σχεδιασμού και της δυνατότητάς του να συμμετέχει σε ένα ιδιότυπο πρόγραμμα car sharing. Προσώρας όμως, αυτό το τελευταίο δεν ισχύει στην Ελλάδα.

Στον γαλαξία του κινεζικού Ομίλου Geely, ορισμένες μάρκες έχουν απήχηση στο ευρύ ευρωπαϊκό κοινό, όπως για παράδειγμα η Volvo, η smart, αλλά και η Lotus. Άλλες φίρμες του ομίλου έχουν μικρότερη απήχηση και η Lynk & Co είναι μία από αυτές.

Μια φίρμα που διανέμεται στην Ευρώπη από το 2020 με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV, το Lynk & Co 01 που το έχουμε ήδη δοκιμάσει. Και που τώρα εισέρχεται στον στίβο της 100% ηλεκτρικής κίνησης με το 02. Πατώντας πάνω την πλατφόρμα των ξαδερφιών του, Volvo EX30 και smart #1, θέλει να σερβίρει τις αξίες της Lynk & Co, αναδεικνύοντας ένα πρωτότυπο στιλ και νέα χαρακτηριστικά. Αρκούν όμως τα παραπάνω, για να βρει το 02 μια θέση κάτω από τον ευρωπαϊκό ήλιο; Για να το μάθουμε…

Ο σχεδιασμός του Lynk & Co 02 πατά πάνω σε ένα πολύ μοντέρνο στιλ με σιλουέτα κουπέ SUV. Θα μπορούσαμε να πούμε πως μοιάζει εντυπωσιακά με το υβριδικό Toyota C-HR. Αλλά ταυτόχρονα ενσωματώνει πληθώρα εκλεπτυσμένων λεπτομερειών που του δίνουν μια διακριτή ταυτότητα.

Οι φωτιστικές μονάδες ειδικότερα, είναι μοναδικές. Στο εμπρός μέρος, δύο κάθετες γραμμές στο πάνω μέρος του καπό λειτουργούν ως φωτεινή υπογραφή, ενώ η «λειτουργική» περιοχή τους είναι προσεκτικά κρυμμένη στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, μια φωτεινή λωρίδα σε όλο το πλάτος λειτουργεί ως αεροδυναμική επιφάνεια, εισφέροντας επομένως στην αεροδυναμική.

Βέβαια υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που καταλήγουν να κολακεύουν το αυτοκίνητο στο μάτι. Οι μεγάλες ζάντες (19 ή 20 ίντσες), η οροφή σε αντίθεση χρώματος και η απουσία τελάρου στα παράθυρα δίνουν μια ποιοτική νότα με την πρώτη ματιά.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, με μήκος 4,46 m, πλάτος 1,84 και ύψος 1,57 m, αυτές τοποθετούν το Lynk & CO 02 στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών e-SUV (C-SUV), όπου θα αντιπαρατεθεί μεταξύ άλλων από την πάνω πλευρά με μοντέλα όπως το Ford Explorer, το Peugeot E-3008, το συγγενές Volvo EX40… Με τα λοιπά χαρακτηριστικά του κατεβαίνει κατηγορία, ερχόμενο αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το άρτι αφιχθέν Kia EV3, το VW I.D. 3, το Hyundai Kona, το Honda e:Ny1… Μια αντιπαράθεση που θα την ξεδιαλύνουμε παρακάτω, εξηγώντας γιατί το 02 παίζει σε δύο ταμπλό.

Στην καμπίνα, το Lynk & Co 02 προσφέρει μια πολύ πιο τυπική παρουσίαση και βαθιά εμπνευσμένη από αυτή του επίσης συγγενικού του Zeekr X. Τουλάχιστον από αυτά που έχουμε δει από φωτογραφίες, μιας και δεν έχουμε οδηγήσει το Zeekr. Το ταμπλό, για παράδειγμα, υπακούει στους πρόσφατους αισθητικούς κανόνες με πολύ οριζόντια αρχιτεκτονική, με μια οθόνη να βρίσκεται στο κέντρο του.

Τα υλικά κάνουν «μπαμ» ότι συντίθενται από οικολογικά και ανακυκλωμένα υλικά, απορρίπτοντας από επιλογή το δέρμα στα καθίσματα και στο τιμόνι. Αυτό το τελευταίο με το παράξενο σχήμα, τουλάχιστον είναι πολύ ευχάριστο στο πιάσιμο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.