Η νέα BMW 1 Series επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά, με μια εκτενή ανανέωση που ενίσχυσε το σπορ και τεχνολογικό υπόβαθρό της. Και με κύριο ατού στην Ελλάδα, την ανταγωνιστική τιμή στη βασική BMW 120, στοχεύοντας όχι μόνο τους συνήθεις υπόπτους, Audi A3 και Mercedes-Benz A-Class, αλλά και σε πιο mainstream μοντέλα της κατηγορίας, όπως το VW Golf και το Peugeot 308.
Με σχεδίαση που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα της, η «μικρή» BMW παρουσιάζεται στην τέταρτη γενιά πιο ώριμη και προηγμένη από ποτέ. Με βελτιώσεις και αλλαγές που, όπως διαπιστώσαμε και στην πρώτη μας επαφή στα ξένα πριν από λίγους μήνες, της δίνουν σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
Πλέον, ήρθε η στιγμή να τη γνωρίσουμε και στους ελληνικούς δρόμους, με τη βασική έκδοση 120 να αναλαμβάνει τις συστάσεις. Εξοπλισμένη με έναν ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, αποτελεί την πρόταση-κλειδί για την ελληνική αγορά και αναμένεται να εξελιχθεί στη δημοφιλέστερη επιλογή της. 
Σε επίπεδο εμφάνισης, ο νέος «Άσσος» απέκτησε πιο αιχμηρές γραμμές και μια νέα ερμηνεία της χαρακτηριστικής μάσκας της φίρμας. Η οποία είναι πλέον τοποθετημένη πιο χαμηλά και πλαισιώνεται από νέα φανάρια LED με κάθετα στοιχεία για τα φώτα ημέρας και τα φλας.
Το πίσω μέρος έχει αποκτήσει ελαφρώς πιο μυώδη εμφάνιση, με νέα πίσω φώτα και προφυλακτήρα που φιλοξενεί έναν διακοσμητικό διαχύτη. Η εμφάνιση διαφοροποιείται σημαντικά ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και τα προαιρετικά πακέτα. Η έκδοση M Sport που είχαμε στη διάθεσή μας για παράδειγμα, έρχεται με μαύρες εξωτερικές λεπτομέρειες, πιο επιθετικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και πιο έντονες πλαϊνές ποδιές. Και στην περίπτωσή μας, με έξτρα τροχούς 19”. 
Όσον αφορά τις διαστάσεις, άλλαξαν ελάχιστα σε σχέση με την απελθούσα 1 Series. Το μήκος αυξήθηκε κατά 4,2 cm φτάνοντας στα 4,36 m, με το μεταξόνιο να είναι 2,67 m. Το πλάτος είναι 1,8 m, ενώ το ύψος αυξήθηκε 2,5 πόντους και φθάνει πλέον τα 1,46 m.
Περνώντας στα ενδότερα, η καμπίνα της νέας BMW 120 αντικατοπτρίζει πλήρως τη φιλοσοφία της βαυαρικής μάρκας. Συνδυάζοντας πολυτέλεια, τεχνολογία και εργονομία, ακόμα και σε ένα μοντέλο που αποτελεί την είσοδο στην γκάμα της εταιρείας.
Η συνολική εμπειρία θυμίζει έντονα τα μεγαλύτερα μοντέλα της BMW, όπως η 3 Series, προσφέροντας υψηλή αίσθηση ποιότητας και προσοχή στη λεπτομέρεια.
Τα καθίσματα ξεχωρίζουν για τη σχεδίαση και την άνεση που προσφέρουν. Με τα εμπρός να παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και με τις πολλαπλές ρυθμίσεις τους να επιτρέπουν σε οποιοδήποτε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης. Η μίνιμαλ σχεδίαση και η χρήση ποιοτικών υλικών ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας. Σε ταιριαστό συνδυασμό με τον νέο ατμοσφαιρικό φωτισμό και κάποιες στιλάτες λεπτομέρειες, όπως οι ραφές στα χρώματα της BMW M στο πάνω μέρος του ταμπλό.Σε επίπεδο πρακτικότητας, το εσωτερικό της 120 διαθέτει άφθονους αποθηκευτικούς χώρους, όπως δύο ποτηροθήκες, ασύρματο φορτιστή για smartphone, μεγάλες θήκες στις πόρτες και έναν ευρύχωρο χώρο στην κεντρική κονσόλα. 
Όσον αφορά την χωροταξία πίσω, οι επιβάτες απολαμβάνουν ελαφρώς καλύτερους χώρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με αρκετό ύψος για το κεφάλι και χώρο για τα πόδια. Ωστόσο, ο συνολικός διαθέσιμος χώρος παραμένει περιορισμένος για επιβάτες με ύψος πάνω από 1,80 m, με το «τούνελ μετάδοσης» να περιορίζει την άνεση του μεσαίου επιβάτη. Οι θύρες USB-C στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, προσθέτουν έξτρα πόντους στη συνολική πρακτικότητα του βαυαρικού χάτσμπακ.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.