
Η BMW προχώρησε σε εκτεταμένo ανασχεδιασμό της 2 Series Gran Coupé ΜΥ2025, προσφέροντας ένα αυτοκίνητο πιο ώριμο, πιο σύγχρονο και κυρίως πιο συνδεδεμένο με τις σύγχρονες ανάγκες. Με την BMW 220 Gran Coupé να είναι η κορυφαία δικίνητη της γκάμας.
Αν και διατηρεί τη βασική φιλοσοφία της, η μετάβαση σε προσθιοκίνητη αρχιτεκτονική UKL-2 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μικρότερη 4θυρη μπερλίνα της BMW. Η 220 Gran Coupé M Sport των 170 ίππων που δοκιμάσαμε, τοποθετείται ιδανικά στο σταυροδρόμι ανάμεσα στο premium στιλ και στην καθημερινή πρακτικότητα.
Εξωτερικά, το εκτεταμένο facelift περιλαμβάνει νέα σχεδίαση στο εμπρός τμήμα, λεπτότερη μάσκα και ενσωμάτωση του εμβληματικού «Hofmeister kink» στη μεσαία κολόνα, με το νούμερο «2» υπόσκαφο στη μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια. Η αισθητική είναι πιο καθαρή και ρευστή, παραπέμποντας στα παραδοσιακά σπορ μοντέλα της BMW -παρόλο που εδώ μιλάμε πλέον για ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη 2 Series Gran Coupé αντλεί απευθείας στοιχεία από την 1 Series, με έμφαση στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία. Το Curved Display κυριαρχεί -η ενιαία, κυρτή οθόνη που ενσωματώνει ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25” και κεντρική οθόνη αφής 10,7”. Πλέον, σχεδόν όλες οι λειτουργίες –από τον κλιματισμό μέχρι το infotainment– ελέγχονται μέσω οθόνης ή φωνητικών εντολών, απαιτώντας εξοικείωση από τους παραδοσιακούς οδηγούς. Το σύστημα πολυμέσων είναι πλήρες, αλλά λίγο μπερδεμένο. Τουλάχιστον, υπάρχει εύκολος τρόπος να απενεργοποιείς την ειδοποίηση ταχύτητας από το τιμόνι. Ο φωτισμός δημιουργεί ωραία ατμόσφαιρα, αλλά τη νύχτα μπορεί να ενοχλεί λόγω αντανακλάσεων. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, βοηθούντος και του αυξημένου μήκους σε σχέση με την 1 Series, η πρακτικότητα βελτιώθηκε, αν και ο αέρας για το κεφάλι παραμένει περιορισμένος για επιβάτες πάνω από 1,75 λόγω της χαμηλού ουρανού από την οπισθόκλιση της οροφής. Ο χώρος αποσκευών είναι βαθύς αλλά όχι τόσο μεγάλος (360 ltμ -430 lt στις 100% θερμικές 2 Series), κάτι που οφείλεται εν μέρει στη μικροϋβριδική τεχνολογία – είναι αποδεκτός για την κατηγορία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.