Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Αllstreet TFSI e S tronic

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Audi A3 Αllstreet ή ένα 100% ηλεκτρικό Q4 e-tron με 286 άλογα με €2.400 λιγότερα;

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Αllstreet TFSI e S tronic

Το νέο Audi A3 Αllstreet προέκυψε κατά πώς λέει το Ingolstadt για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο A3 Sportback και στο Q3.

Φυσικά και βασίζεται πάνω στην τέταρτη γενιά του A3 που λανσαρίστηκε το 2020 και φρεσκαρίστηκε πέρυσι. Στο πλαίσιο αυτής της μικρής ανανέωσης λοιπόν, απέκτησε και μια ψηλωμένη παραλλαγή που ακούει στο όνομα «Allstreet». Επί της ουσίας πρόκειται για μια μαρκετινίστικη προσέγγιση που λανσάρεται ως μια crossover εκδοχή του κλασικού Α3 και όπως είδαμε στη δοκιμή του Allstreet TFSI Hybrid S tronic δεν εμφορείται από σκληροτράχηλο χαρακτήρα.

Η διαφοροποίηση με το κλασικό Α3 προκύπτει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 3 cm -1,5 cm από την ανάρτηση και άλλο 1,5 από τους ψηλότερους τροχούς (225/45 R18), τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου και την πιο τονισμένη μάσκα Singleframe. Τα φώτα Matrix LED ολοκληρώνουν το πακέτο της αισθητικής επέμβασης που αυτοδιαφημίζεται ως περισσότερο «περιπετειώδης». Το κατά πόσο είναι θα το δούμε αργότερα…

Στην καμπίνα η εικόνα είναι μάλλον οικεία. Τόσο που αρχικά νομίζεις πως δεν έχει αλλάξει κάτι, αλλά με μια πιο προσεκτική ματιά βρίσκεις διαφορές. Ξεχωρίζει η νέα κεντρική κονσόλα με τον κόμπακτ λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου, οι νέες επενδύσεις στις πόρτες και το πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού με τις πολλαπλές επιλογές. Η σχεδίαση του ταμπλό περιλαμβανομένου και του μεγέθους των οθονών δεν έχει αλλάξει με την προ του lifting έκδοση.

Το Virtual Cockpit έχει καλό εύρος διαμόρφωσης το οποίο σε όλα τα lay-out ξεχωρίζει για την  ευκρίνειά του. Το ίδιο ισχύει και για την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων, με διαγώνιο 10,1 ιντσών. Για το οποίο infotainment η Audi σημειώνει πως έχει εξελιχθεί, αλλά προφανώς οι βελτιώσεις που έγιναν είναι οριακές και γι’ αυτό δεν γίνονται αντιληπτές.

Η απόκριση στις εντολές ήταν και παραμένει καλή αλλά η εργονομία του δεν είναι αυτή ενός smartphone. Αντίθετα εξαιρετική εντύπωση μας έκανε το «SONOS Premium Soundsystem», ένα ηχοσύστημα με τρισδιάστατο ήχο από 15 ηχεία.

Να σημειώσουμε εδώ πως μέσω του Audi Store, μπορείς να εγγραφείς σε πρόσθετες λειτουργίες του συστήματος, με τον μήνα, με τον χρόνο ή μόνιμα. Κατά τα λοιπά στα θετικά προσμετρούμε το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό, βοηθήματα οδήγησης, κ.ά.

Η ποιότητα κατασκευής στην καμπίνα κινείται πάνω από τον μέσο όρο, με ωραία υλικά στα σημεία επαφής και άλλα, πιο οικονομικά στα κάτω μέρη της καμπίνας. Τα στάνταρ καθίσματα στο Α3 Allstreet είναι άνετα, αν και θα θέλαμε να διαθέτουν ρυθμιζόμενο μήκος εδράνου.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.