Προτού περάσουμε στα του δρόμου, αξίζει να σταθούμε στην εικόνα του νέου Q3 που φρεσκαρίστηκε για τα καλά. Ανασχεδιασμός που υιοθέτησε τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία του Ingolstadt, όπως τη μεγάλη μάσκα «Singleframe» με το τρισδιάστατο μοτίβο, τις νέες φωτιστικές μονάδες με τεχνολογία micro-LED και τη φωτιζόμενη λωρίδα πίσω που διατρέχει όλο το πλάτος του αμαξώματος. Επίσης φωτιζόμενο είναι και το σήμα. Τα παραπάνω συνδυάζονται με πιο έντονες ακμές, τόσο στους εμπρός αεραγωγούς και το καπό όσο και στο προφίλ του αμαξώματος.
Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος φτάνει τα 4,53 m, το πλάτος τα 1,86 και το ύψος τα 1,59 m, με το μεταξόνιο να παραμένει στα 2,68 m. Έχουμε δηλαδή μια αύξηση του μήκους κατά περίπου πέντε εκατοστά συγκριτικά με το προηγούμενο Q3, λίγο μεγαλύτερο πλάτος και παρόμοιο ύψος. Πέρα από την ανανεωμένη εικόνα, η νέα σχεδιαστική προσέγγιση έχει συμβάλλει και στη βελτίωση της αεροδυναμικής. Με τον συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) να έχει μειωθεί στο 0,30, από 0,32 στο προηγούμενο μοντέλο. 
Περνώντας στο εσωτερικό, η Audi δεν έκανε απλώς αλλαγές αλλά εισήγαγε μια νέα φιλοσοφία. Η έννοια «soft-wrap» -δηλαδή η μορφοποίηση του ταμπλό και των θυρών έτσι ώστε να δίνουν την αίσθηση σε οδηγό και συνοδηγό ότι τους «αγκαλιάζουν»- αποτελεί βασικό κομμάτι της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά. Η ποιότητα των υλικών είναι αυτή που περιμένεις από ένα Audi αυτής της κατηγορίας. Με μια διακοσμητική «αλουμινένια» επένδυση που διατρέχει οριζόντια το ταμπλό για να δίνει έναν premium και λιγότερο μουντό τόνο από το παρελθόν.
Από εκεί και πέρα, στο πάνω μέρος του ταμπλό κέντρο έχουμε τη νέα διάταξη των οθονών: Ο πίνακας οργάνων 11,9” και η κεντρική οθόνη αφής 12,8” ενσωματώνονται σε μια ενιαία, κυρτή ψηφιακή επιφάνεια, στραμμένη προς τον οδηγό, προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε όλες τις βασικές πληροφορίες. Εδώ να σημειώσουμε ότι το infotainment MMI έχει αναβαθμιστεί με το Android Automotive OS και προσφέρει εύχρηστο μενού. Επιπλέον ενσωματώνει ψηφιακό βοηθό για φωνητικές εντολές που μπορεί μάλιστα να προσαρμόζεται στις συνήθειες οδηγού και επιβατών.
Η νέα σχεδίαση του τιμονιού και των διακοπτών συμβάλλει επίσης στην καλύτερη εργονομία. Το τιμόνι είναι επίπεδο στους πόλους, με διακόπτες αφής που έχουν βελτιωμένη απόκριση από το παρελθόν. Ευχάριστη εργονομική έκπληξη αποτελούν και οι φυσικοί διακόπτες για βασικές λειτουργίες: Η ένταση του ηχοσυστήματος, τα οδηγικά προγράμματα, τα συστήματα υποβοήθησης… βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, με εύκολη πρόσβαση ακόμη και εν κινήσει. 
Το πιο επαναστατικό στοιχείο του εσωτερικού όμως, είναι η κατάργηση των κλασικών μοχλών για φλας, φώτα και υαλοκαθαριστήρες. Αντικαταστάθηκαν από μια οριζόντια μπάρα ελέγχου που από τη δεξιά της πλευρά φιλοξενεί τους διακόπτες για τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Και από την αριστερή, όλες τις λειτουργίες των υαλοκαθαριστήρων, των φλας και των φώτων, με διάφορους διακόπτες. Η διάταξη αρχικά ξενίζει, αλλά ύστερα από τα πρώτα χιλιόμετρα συνηθίζεται. Και η ενεργοποίηση των φλας -που είναι και η συχνότερη λειτουργία- γίνεται μηχανικά σχεδόν όπως και με τον κλασικό μοχλό.H μετακίνηση του κιβωτίου στην κολόνα του τιμονιού αύξησε την πρακτικότητα, με την κεντρική κονσόλα να διαθέτει περισσότερο χώρο για μικροαντικείμενα, ποτηροθήκες και βάση για ασύρματη φόρτιση smartphone. Η υψηλή πρακτικότητα συνεχίζεται και στο πίσω κάθισμα που προσφέρει πολύ καλούς χώρους και θα φιλοξενήσει με ελάχιστες υποχωρήσεις ακόμα και τρεις ενήλικους.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.