Σε σχέση με ανταγωνιστές όπως το Hyundai Kona Electric ή τα σχεδόν αδελφά του, Peugeot e-2008, Opel Mokka-e και FIAT 600e, το DS 3 δείχνει πιο κομψό και λιγότερο μαζικό. Δεν προσπαθεί να το παίξει crossover με off-road στοιχεία. Είναι καθαρά ένα αστικό premium crossover που θέλει να τραβά την προσοχή. Και το καταφέρνει, χωρίς να είναι υπερβολικό. Στο πίσω μέρος, η καθαρή γραμμή χωρίς εξατμίσεις και τα κομψά φώτα δίνουν έναν σχεδόν μινιμαλιστικό χαρακτήρα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα, καταλαβαίνεις αμέσως ότι η DS Automobiles ήθελε να διαφοροποιηθεί. Τα υλικά είναι ποιοτικά, με μαλακές επενδύσεις δέρματος και φυσικά το διάσημο «μοτίβο διαμαντιού» που βρίσκεται σχεδόν παντού. Από τα καθίσματα μέχρι τους αεραγωγούς, όλα έχουν σχεδιαστεί για να θυμίζουν μια… εμπειρία μπουτίκ, παρά επιλογές μαζικής παραγωγής.

Ο οδηγός έχει εμπρός του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” με καλά γραφικά απ’ όπου μπορεί να λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες όπως η ροή ενέργειας και η κατανάλωση, με το head-up display να προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες στο οπτικό σου πεδίο.Στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη η στάνταρ οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,3” που ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς λογισμικό DS Iris System, υποστηρίζοντας φωνητικές εντολές, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto. Η απόκριση είναι καλή, όπως και το ιντερφέις και το μενού της κατανοητό κι εύκολο στη χρήση καθώς είναι προσαρμόσιμο με widgets. Κατά ένα παράδοξο τρόπο όμως δεν βρήκαμε κάπου μια θέση για την επαγωγική φόρτιση του κινητού μας.
Ωστόσο έχουμε δύο θύρες USB-C πίσω, Keyless entry και Start, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω και κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, προειδοποίηση τυφλού σημείου, φιμέ πίσω και πλαϊνά κρύσταλλα και ηλεκτρονικό κλιματισμό. 
Αυτό που σαφώς θέλει μερικές μέρες για να εξοικειωθείς είναι η εργονομία, με τους φυσικούς διακόπτες, περιλαμβανομένων και αυτών για τα παράθυρα να είναι τοποθετημένοι χαμηλά και εκατέρωθεν της κεντρικής κονσόλας. Κι αν δεν έχεις ξαναμπεί σε μοντέλο της DS Automobiles, είναι σχεδόν σίγουρο πως τις πρώτες μια δυο μέρες θα ψάχνεις να βρεις τον διακόπτη του παραθύρου στην πόρτα!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.