ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ξεχάστε την Συρία που ξέρατε. Θρηνείστε για τα εκατομμύρια των Ελληνορθόδοξων που χάθηκαν και θα χαθούν ακόμα. Ο Θεός ας τους λυπηθεί...
prodeals

Δοκιμάζουμε το νέο DS 3 Hybrid 136 e-DCS6

Με έναν ελαφρώς εξυβριδισμένο κινητήρα 136 ίππων, το DS 3 επιχειρεί να διευρύνει την πελατεία του

Δοκιμάζουμε το νέο DS 3 Hybrid 136 e-DCS6

Tο DS 3 παρουσιάστηκε από τη γαλλική φίρμα το 2018, ως το μικρότερο SUV στην γκάμα της εταιρείας. Δίνοντας νέο αέρα στη δημοφιλέστερη κατηγορία της αγοράς με πρωτοποριακή σχεδίαση που το ξεχώρισε αμέσως από τον ανταγωνισμό. Τα χρόνια πέρασαν, η ονομασία «Crossback» που συντρόφευσε το πρώτο DS 3 εξαφανίστηκε, ο ανταγωνισμός αυξήθηκε και βελτιώθηκε σημαντικά.

Οπότε η DS Automobiles έκρινε ότι είχε φτάσει η ώρα για το απαραίτητο ρετουσάρισμα. Νέα φώτα με τους λεπτούς LED προβολείς να αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, νέα γρίλια, αναθεωρημένος προφυλαχτήρας εμπρός, πίσω φώτα LED με καινούργια, τρισδιάστατα γραφικά για να τονιστεί ο νεανικός χαρακτήρας, λογότυπος «DS Automobiles» κατασκευασμένος από ανοξείδωτο χάλυβα και…voilà! H εικόνα του πλαϊνού μέρους μοιάζει σχεδόν αμετάβλητη, με τα πτερύγια καρχαρία στις πίσω πλαϊνές πόρτες και τις κρυφές χειρολαβές να συνεχίζουν να δίνουν κανονικά το παρών. Και με την προσθήκη του αναβαθμισμένου ήπια υβριδικού συστήματος του ομίλου, επιχειρεί να ξαναγίνει υπολογίσιμος αντίπαλος.

Συνολικά οι σχεδιαστές της DS έδωσαν μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, όπως αποτυπώνεται και από τα δύο μικρά σπόιλερ που πλαισιώνουν τους αεραγωγούς χαμηλά στη μάσκα. Και μπορούμε να πούμε πως το «περιτύλιγμα» ήταν και παραμένει πολύ ευχάριστο και ελκυστικό στο μάτι.

Ανοίγοντας την πόρτα έρχεσαι σε επαφή με ένα πολυτελές και προσεγμένο εσωτερικό. Με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή και το φινίρισμα να ξεφεύγουν από το όριο της κατηγορίας. Στο επάνω μέρος, το ταμπλό απαρτίζεται από αφρώδη πλαστικά, την ώρα που στα χαμηλότερα τμήματα, στην πλούσια έκδοση της δοκιμής μας δεσπόζουν οι χορταστικές επενδύσεις από Alcantara!

O οδηγός που ομολογουμένως θα βρει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης, μιας και το τιμόνι ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις, έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” με καλά γραφικά από όπου μπορεί να λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες όπως η ροή ενέργειας και η κατανάλωση.

Στο κέντρο του ταμπλό, είναι τοποθετημένη η στάνταρ οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,3” που ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς λογισμικό DS Iris System, υποστηρίζοντας φωνητικές εντολές, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto. Η απόκριση είναι πολύ καλή, όπως και το ιντερφέις και το μενού της κατανοητό κι εύκολο στη χρήση καθώς είναι προσαρμόσιμο με widgets.

Αυτό που σαφώς θέλει μερικές μέρες για να εξοικειωθείς είναι η εργονομία. Με τους φυσικούς διακόπτες, περιλαμβανομένων και αυτών για τα παράθυρα να είναι τοποθετημένοι χαμηλά και εκατέρωθεν της κεντρικής κονσόλας. Κι αν δεν έχεις ξαναμπεί σε μοντέλο της DS Automobiles, είναι σχεδόν σίγουρο πως τις πρώτες μια δυο μέρες θα ψάχνεις να βρεις τον διακόπτη του παραθύρου στην πόρτα!

Επιπροσθέτως, τα πάνελ σε σχήμα διαμαντιού που φιλοξενούν τους διακόπτες αφής είναι μεν εντυπωσιακά και χαρίζουν στο αυτοκίνητο ξεχωριστό χαρακτήρα. Αλλά η απουσία οιουδήποτε feedback, έστω και μέσω δόνησης δυσκολεύει κατά τι τον χειρισμό τους. Κοινώς θα χρειαστεί να πάρεις το βλέμμα σου φευγαλέα από τον δρόμο για να είσαι σίγουρος πως σημάδεψες σωστά. Όπως είπαμε και πριν όμως, δεν θα χρειαστούν παρά μερικές μέρες συμβίωσης με το DS 3 προκειμένου να συνηθίσεις αυτή την ομολογουμένως ιδιότυπη εργονομία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου DS 3 Hybrid 136 e-DCS6 στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.