ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στο Μαξίμου πιστεύουν θα αναστηθούν με το πακέτο που ανακοίνωσε ο Κ.Μητσοτάκης. Έτσι πιστεύουν...

Δοκιμάζουμε το φθηνότερο 4×4 της ελληνικής αγοράς

Το KGM Tivoli παραμένει πιστό στο DNA του, καθώς αγοράζεις ένα ευρύχωρο B-SUV, με στιβαρό πάτημα και 163 ίππους

Δοκιμάζουμε το φθηνότερο 4×4 της ελληνικής αγοράς

H KGM, η φυσική συνέχεια της SsangYong, έφτασε στην ελληνική αγορά υπό την σκέπη της Νικ. Ι. Θεοχαράκης, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στον τομέα της τεχνογνωσίας, της εγγύησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες. Και λανσάρεται με μια πλήρη γκάμα μοντέλων, από μικρά και μικρομεσαία SUV, όπως τα KGM Tivoli και Korrado, μεσαία θερμικά και ηλεκτρικά SUV όπως το Torres, έως σκληροτράχηλα pick-up όπως το Musso.

Τι είναι όμως η KGM; Πρόκειται για μία μάρκα εκ πρώτης όψεως άγνωστη, αλλά κατά βάθος… γνωστή! Καθώς αποτελεί τη φυσική συνέχεια της SsangYong που, ειρήσθω εν παρόδω, δραστηριοποιήθηκε στην ελληνική αγορά για περίπου δύο δεκαετίες. Λανσάροντας αυτοκίνητα που ξεχώριζαν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες και τις προσιτές τιμές τους.

Τα πράγματα για την SsangYong ωστόσο, σε διεθνές επίπεδο, δεν πήγαιναν ακριβώς πρίμα. Και κάπου εδώ, το 2022, εμφανίζεται ο κορεατικός κολοσσός KG Group. Όμιλος με ευρύ χαρτοφυλάκιο δραστηριοτήτων -από την παραγωγή χάλυβα και την ενέργεια έως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης- για να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, δημιουργώντας την KG Mobility, αλλιώς KGM. Η αλήθεια είναι ότι από πλευράς μάρκετινγκ, τα πρώτα βήματα που έχουν γίνει κι είναι σωστά μελετημένα. Κι αυτό διότι η KGM διατηρεί τα δυνατά στοιχεία της SsangYong, εκσυγχρονίζοντας την εμφάνιση των αυτοκινήτων της.

Μεγάλο πλεονέκτημα η προσιτή τιμή που ξεκινά για τη βασική τετρακίνητη έκδοση Smart από τις €23.490. Όταν τα ανταγωνιστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς Vitara, S-Cross, Duster και Yaris Cross ξεκινούν αντίστοιχα από τις €26.180, €27.180, €26.400 και €33.610.

Παρατηρώντας το Tivoli εξωτερικά, η αλήθεια είναι πως σου γεννιούνται κάπως αμφίθυμα συναισθήματα. Θαρρείς πως οι άνθρωποι της KGM διατήρησαν σχεδόν αναλλοίωτο το προφίλ και την πίσω όψη του παλιού Tivoli και άλλαξαν άρδην την εικόνα του εμπρός μέρους. Το οποίο κατά τη γνώμη μας αποτελεί το σχεδιαστικό highlight του αυτοκινήτου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.