ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Με το καλό» να έρθει το πριγκιπόπουλο!

Δοκιμάζουμε το νέο MG ZS Max Hybrid+

Με το MG ZS Max Hybrid+, η MG προσφέρει ένα φουλ υβριδικό SUV με υψηλό value for money και πολλά πλεονεκτήματα

Δοκιμάζουμε το νέο MG ZS Max Hybrid+

H MG αποτελεί μέρος της ελληνικής πραγματικότητας εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο, προσφέροντας στους καταναλωτές πληθώρα επιλογών, τόσο ως προς τις κατηγορίες όσο και ως προς τα συστήματα κίνησης. Από το B-SUV MG ZS, μέχρι τα φουλ υβριδικά MG3 Hybrid+ και προσφάτως το MG ZS Max Hybrid+ και το αμιγώς ηλεκτρικό MG4, όλα της τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από υψηλή τεχνολογία και ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.

H πορεία της φίρμας στην ελληνική αγορά κρίνεται επιτυχημένη, μιας και μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει παραδώσει πάνω από 3.000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Σημείο αναφοράς, αναντίλεκτα το MG ZS. Ένα αυτοκίνητο που με 2.000 και πλέον πωλήσεις έχει μπει στο τοπ 5 των πωλήσεων B-SUV και συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερες βλέψεις.

Στα χέρια μας έχουμε τη δεύτερη, σαφώς πιο εξελιγμένη γενιά. Προσωπική μας άποψη, πως μαζί με τα ολοκαίνουργια Citroën C3 και Kia EV3 (που θα δοκιμάσουμε σύντομα και επί ελληνικού εδάφους), το MG ZS Max Hybrid+ αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αφίξεις στην ελληνική αγορά. Και προσέξτε! Δεν μιλάμε για ένα απλό facelift σε σχέση με την πρώτη γενιά, η οποία και θα παραμείνει στην αγορά. Αλλά για ένα καθόλα πιο προηγμένο αυτοκίνητο. Έχουμε λοιπόν και λέμε: Φουλ υβριδικό SUV, με 197 ίππους και τιμή εκκίνησης τις €24.050. Πράγματα που στη θεωρία τουλάχιστον ακούγονται σφόδρα δελεαστικά.

Ξετυλίγοντας λοιπόν το κουβάρι, παρατηρούμε πως οι αλλαγές στο αυτοκίνητο είναι πολλές και σημαντικές. Η μεγαλύτερη όμως εντοπίζεται στις διαστάσεις. Το ήδη μεγάλο ZS που ναι μεν πατούσε στην κατηγορία των B-SUV αλλά φλέρταρε και με τη μεγαλύτερη, μεγάλωσε κι άλλο.

Κι από τα 4,31 m το μήκος του πλέον αγγίζει τα 4,43 m, γεγονός που πλέον το τοποθετεί, από άποψη διαστάσεων κοντά στα C-SUV. Αυξημένες είναι και οι υπόλοιπες διαστάσεις με το πλάτος να φτάνει τα 1,82 m (+1cm), το ύψος τα 1,64 m (+1,5 cm) και το μεταξόνιο τα 2,61 m (+3 cm).

Σχεδιαστικά τώρα, ακολουθεί την εξελικτική οδό και τους πλέον πρόσφατους αισθητικούς κώδικες της κινεζικής φίρμας, που πρωτοείδαμε στο MG3 και στο επίσης νέο HS. Το εμπρός τμήμα διαγράφεται σαφώς πιο επιθετικό, με τη μεγάλη μάσκα που πλαισιώνεται από τις κωνικές φωτιστικές μονάδες να δίνει στο ZS Max Hybrid+ έξτρα πόντους δυναμισμού. Αυτό που επίσης βλέπουμε είναι πως, σε σχέση με την πρώτη γενιά, ο λογότυπος MG άλλαξε θέση και από τη γρίλια της μάσκας έχει μεταφερθεί ψηλά στο καπό.

Στο πλάι, το βλέμμα συναντά τις δύο έντονες νευρώσεις, οι οποίες δένουν αρμονικά με τις κομψές, ρέουσες γραμμές αλλά και τις ισορροπημένες αναλογίες του συνόλου. Την ώρα που στο πίσω μέρος, η ευμεγέθης αεροτομή και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης, δίνουν πιο ευχάριστη και μοντέρνα νότα.

Θεωρούμε πως θα συμφωνήσετε μαζί μας. Η δεύτερη γενιά του MG ZS είναι πιο όμορφη από την πρώτη. Κάτι που καταφέρνει ανεπιτήδευτα, χωρίς να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της. Δεν υπάρχουν σχεδιαστικές ακρότητες και περιττές φιοριτούρες. Παρά μόνο καθαρές γραμμές και σωστές βάσει του όγκου αναλογίες. Που χαρίζουν στο ZS Max Hybrid+ ένα εξευρωπαϊσμένο σουλούπι.

Αυτός ακριβώς ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός βρίσκει εφαρμογή και στην πολύ φιλόξενη και κατά γενική ομολογία, καλαίσθητη καμπίνα. Όπου στο πάνω μέρος του ταμπλό, η φαρδιά, αφρώδης επιφάνεια δίνει την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε ένα ακριβότερο αυτοκίνητο.

Στα χαμηλότερα σημεία (στο κάτω μέρος της πόρτας αλλά και της κονσόλας) τα πλαστικά είναι αναμενόμενα σκληρά. Το σύνολο όμως δείχνει καλοφτιαγμένο και στιβαρό, με τη συναρμογή να ισχυρίζεται πως θα κερδίσει το στοίχημα με τον χρόνο.

Από εκεί και πέρα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλες οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο στις 7” παρουσιάζει με απλοϊκά και κατανοητά γραφικά στον οδηγό όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Περιλαμβανομένων κι εκείνων που σχετίζονται με τα συστήματα ασφαλείας και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής του νέου MG ZS Max Hybrid+ στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.