Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Δοκιμάζουμε το νέο Škoda Elroq 85

To Škoda Elroq κάνει αυτό που ξέρουν καλά οι Τσέχοι. Να συνδυάζει τον ρεαλισμό με την ευχαρίστηση στην οδήγηση

Δοκιμάζουμε το νέο Škoda Elroq 85

Η Škoda μέχρι πρότινος παρέμενε μια «νέα» εταιρεία στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, διαθέτοντας μόλις ένα μοντέλο, το Enyaq. Πλέον, όμως, αποκτά έναν μικρότερο «αδελφό» -το Škoda Elroq.

Αν το όνομα «Elroq» σας ακούγεται κάπως περίεργο, να σας πούμε ότι πρόκειται για τη σύνθεση των λέξεων «ηλεκτρικό» και «Karoq», το θερμικό B+-SUV της Škoda. Βέβαια, το Elroq με μήκος 4,48 m δεν βρίσκεται κοντά σε αυτή τη διάσταση με το Karoq που έχει μήκος 4,38 μέτρα. Αλλά τέλος πάντων, ας τους αφήσουμε εκεί στο Mladá Boleslav να ξέρουν καλύτερα.

Πίσω από το μοναδικό στιλ του που βασίζεται στην υπογραφή Modern Solid που κληρονόμησε από το Vision 7S Concept, το Škoda Elroq εκτείνεται σε μήκος στα 4,48 m. Ένα πιο κόμπακτ και πιο εύκολο στην καθημερινότητα φορμά από το Enyaq, τον μεγάλο αδερφό του που μετρά σε μήκος τα 4,65 m.

Πάντως, το Elroq αντλεί ξεκάθαρα έμπνευση από το μεγαλύτερο Enyaq, κυρίως στο προφίλ, όπου συναντάμε παρόμοιες λεπτομέρειες, όπως οι ψευδό-αεραγωγοί στα εμπρός φτερά. Παρότι δεν διαθέτει τις αναδυόμενες χειρολαβές, προκειμένου να διατηρηθεί χαμηλά η τιμή, ξεχωρίζει με κομψές ζάντες των 19 ιντσών (έξτρα €610 για 20άρες στην περίπτωσή μας -υπάρχουν και 21”) και τις ράγες οροφής, στοιχεία που δείχνουν ότι αυτό το SUV έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις οικογένειες.

Στο πίσω μέρος, η επιρροή του Enyaq είναι επίσης εμφανής, ειδικά στον σχεδιασμό των φωτιστικών μονάδων. Ωστόσο, το εμπρός μέρος φέρνει μια σαφή σχεδιαστική εξέλιξη, με τη νέα οπτική ταυτότητα των Τσέχων που ονομάζεται «Tech Deck Face». Αυτή η φωτεινή υπογραφή χαρακτηρίζεται από το καπό που γέρνει απότομα προς τη μάσκα και συνεχίζεται νοητά από μια μαύρη ματ ταινία που διήκει στο πλάτος της μάσκας, η οποία στις πλούσιες εκδόσεις, όπως εδώ, περιλαμβάνει φωτεινά στοιχεία.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια λεπτή γραμμή LED, ενώ σε όλες τις εκδόσεις τα μεσαία φώτα κι αυτά της μεγάλης σκάλας είναι διακριτικά ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα. Μια επιλογή που ενισχύει την καθαρή και λιτή αισθητική του μοντέλου, ιδιαίτερα στις σκούρες αποχρώσεις.

Ο μινιμαλισμός του Elroq αντικατοπτρίζεται και στον νέο λογότυπο: Το όνομα «Škoda» με γράμματα, το οποίο εμφανίζεται πλέον στο εμπρός και πίσω μέρος, καθώς και στο τιμόνι. Όσον αφορά τις υπόλοιπες διαστάσεις, το Elroq έχει πλάτος 1,88 m και ύψος 1,65 m, και αεροδυναμικό συντελεστή (Cx) 0,26. Ο τελευταίος είναι από τους καλούς της κατηγορίας, ισοφαρίζοντας αυτόν του απολύτως άμεσου ανταγωνιστή του, του Kia EV3.

Εμπρός, η θέση οδήγησης είναι πανομοιότυπη με αυτή του Enyaq, με το κεντρικό τμήμα του ταμπλό να γυρίζει προς τον οδηγό και την έντονη παρουσία κεντρικής κονσόλας. Διάταξη που δεν δίνει αίσθηση της απλοχωριάς, αλλά προσφέρει εύχρηστους χώρους αποθήκευσης, με επαγωγική θήκη φόρτισης για δύο τηλέφωνα, διπλές ποτηροθήκες και κεντρικό κάδο. Πιο πίσω στην κονσόλα δαπέδου υπάρχει ένας μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος, αλλά με δύσκολη την πρόσβαση. Το καπάκι του επέχει θέση υποβραχιονίου, με ρύθμιση μόνο σε ύψος, καθώς δεν είναι συρόμενο, όπως μας έχει συνηθίσει ο όμιλος και δη η VW.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.