
Κάθε νέο λανσάρισμα της Subaru έχει το δικό του, ξεχωριστό ενδιαφέρον. Κι αυτό διότι οι Ιάπωνες ναι μεν προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της εποχής αλλά το κάνουν με τον δικό τους τρόπο, διατηρώντας το DNA τους. Ακόμη κι όταν μιλάμε για το Subaru Forester, ένα μοντέλο σταθμό για τη φίρμα. Και φυσικά, το σημαντικότερο μοντέλο της στην ελληνική αγορά.
Η πρώτη γενιά του Subaru Forester παρουσιάστηκε το 1997, θέτοντας νέα πρότυπα στα εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Εκ του αποτελέσματος φάνηκε πως πέτυχε τον σκοπό της, μιας και από τότε έχουν πουληθεί σε όλον το κόσμο πέντε εκατομμύρια Forester. Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας, το νέο Forester διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Υιοθετώντας ομολογουμένως μια πιο σύγχρονη, κομψή και γενικότερα όμορφη σχεδίαση. Που εκφράζεται χάρη στην πιο επιθετική μάσκα. Και τα λεπτά φωτιστικά σώματα που του δίνουν μια πιο αιχμηρή πινελιά. 
Η δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση εικόνα του ιαπωνικού μοντέλου συνεχίζεται και στο προφίλ, όπου οι τετραγωνισμένοι θόλοι και τα προστατευτικά πλαστικά προσυπογράφουν το off-road παρουσιαστικό. Πίσω, η σχεδίαση είναι εντελώς νέα, με την ενιαία μπάρα να δίνει μια πιο μοντέρνα εικόνα και να τονίζει ακόμα περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου.
Μιλώντας για πλάτος, η έκτη γενιά του Forester έχει μεγαλώσει σε σύγκριση με την απερχόμενη. To μήκος φτάνει πλέον τα 4,67 m (από 4,62 cm), το πλάτος τα 1,83 (από 1,81), το ύψος τα 1,73 m (από 1,70 m) και το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό στα 2,67 m. Μπαίνοντας στην καμπίνα, νιώθεις πως το Subaru Forester είναι ένα αυτοκίνητο που οδηγείς για χρόνια. Καθώς όλα βρίσκονται ακριβώς εκεί που θέλεις. Χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά και σκληρά πλαστικά, με άψογη συναρμογή και φινίρισμα. Στο κέντρο, ξεχωρίζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 11,6” που υποστηρίζει για πρώτη φορά δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Στο κάτω μέρος της κονσόλας μάλιστα υπάρχει βάση για επαγωγική φόρτιση smartphone επίσης για πρώτη φορά. Αυτό που επίσης ξεχωρίζει είναι η απουσία ψηφιακού πίνακα οργάνων! Ναι καλά διαβάσατε, η Subaru επιμένει στις παραδοσιακές βελόνες. Και τοποθετεί ανάμεσά τους μια μικρή οθόνη που ενσωματώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. Πολύ περισσότερο όμως, επιμένει στην εργονομία και στην πρακτικότητα. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και βολικές, και τέσσερις ενήλικοι επιβάτες, ακόμη και μεγαλόσωμοι, θα χωρέσουν χωρίς δυσκολίες. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στα ανατομικά εμπρός καθίσματα που όπως διαπιστώσαμε και στην πράξη κρατούν σταθερό το κεφάλι και την λεκάνη, μειώνοντας τις ταλαντώσεις σε οποιοδήποτε τερέν. Ο πολυπρόσωπος χαρακτήρας του Forester ενισχύεται ακόμα περισσότερο και από τον μεγάλο χώρο αποσκευών, με όγκο που ξεκινά από τα 508 lt και φτάνει τα 1.731 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς. Μάλιστα, η διάταξη 60:40 επιτρέπει την εύκολη μεταφορά στενόμακρων αντικειμένων. Καθιστώντας έτσι το Forester κατάλληλο μέσο μεταφοράς όχι μόνο για οικογένειες αλλά και για δραστήριους ανθρώπους που ασχολούνται με υπαίθριες δραστηριότητες. Tο νέο Subaru Forester εξοπλίζεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e-Boxer που συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 136 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων και 66 Nm, προσαρμοσμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT Lineartronic. Στην κίνηση συμμετέχουν και οι τέσσερις τροχοί χάρη στην ιδιαίτερα ικανή συμμετρική τετρακίνηση της Subaru.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.