Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC60 T6 AWD Plug-in Hybrid

Το Volvo XC60 ανανεώνεται ξανά, έτοιμο να αντιμετωπίσει τον premium ανταγωνισμό που δυναμώνει συνεχώς

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC60 T6 AWD Plug-in Hybrid

Ύστερα από το XC90, ήταν πλέον η σειρά της δεύτερης γενιάς του μικρότερου αδελφού του, του Volvo XC60, να επωφεληθεί από ένα δεύτερο facelift.

Εν αναμονή της άφιξης του μελλοντικού ηλεκτρικού αδελφού του, του EX60, το Göteborg μακιγιάρισε το πιο δημοφιλές Volvo όλων των εποχών! Αλλά κατά πόσον αρκεί αυτό από μόνο του για να συνεχίσει να κερδίζει (ή και να διατηρεί) πελάτες;

Στις αρχές της χρονιάς που τρέχει λοιπόν, το Volvo XC60 ενσωμάτωσε τις ίδιες εξωτερικές αναβαθμίσεις με τον μεγαλύτερο αδερφό του, το XC90. Έτσι, δεν θα λέγαμε ότι πρόκειται για κάποιο σε βάθος facelift. Έχουμε λοιπόν, νέα μάσκα, νέες σχέδια στις ζάντες, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα με συνδυασμούς: Ανοιχτόχρωμο Bright με γυαλιστερές λεπτομέρειες και σκουρόχρωμο Dark με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

Το ίδιο μοτίβο επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό, όπου οι ιδιοκτήτες προηγούμενων εκδόσεων της τρέχουσας γενιάς του σουηδικού SUV δεν θα πρέπει να αισθάνονται χαμένοι. Τουναντίον! Θα αισθανθούν σαν στο σπίτι τους, καθώς εκτός από τις νέες ποτηροθήκες, υπάρχει μόνο μία άλλη αλλαγή στο φρεσκαρισμένο XC60! Μεγαλύτερη κεντρική οθόνη.

Η μικρή οθόνη των 9” έχει αντικατασταθεί από μια αιωρούμενη με διαγώνιο 11,2 ιντσών, η οποία παραμένει με κάθετο προσανατολισμό, αλλά με υψηλότερη ανάλυση και μεγαλύτερη απόκριση -νεότερος επεξεργαστής Snapdragon της Qualcomm.

Αυτή η οθόνη χρησιμοποιεί επίσης ανασχεδιασμένο ιντερφέις της Google. Με το σύστημα να εξακολουθεί να συνδέεται ασύρματα με Android Auto και Apple CarPlay. Αλλά θα χρειαστεί πρώτα να κατεβάσεις προφίλ σου στη Google. Αλλιώς χρειάζεσαι καλώδιο για το mirroring.

Πρόκειται για ιντερφέις σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό που έχουμε δει ήδη στα πιο πρόσφατα EX30EX30 Cross Country, ES90, EX90 και XC90. Απλό, καθαρό και αρκετά εύκολο στην κατανόηση και στη χρήση, εξακολουθεί να απαιτεί αρκετά «κλικ» για να εκτελέσεις ακόμη και οι πιο απλές ενέργειες, όπως η αλλαγή της θερμοκρασίας του κλιματισμού. Κι αν αυτό είναι κάτι που δεν αποτελεί πρόβλημα για τον εξοικειωμένο οδηγό, μπορεί να ενεργοποιήσει ακούσια την ειδοποίηση απόσπασης προσοχής.

Κατά τα λοιπά, τα πράγματα είναι όπως τα ξέρουμε. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3″ διαθέτει δύο μοτίβα παραμετροποίησης. Και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες περιλαμβανομένου του χάρτη της Google. Έτσι δεν χρειάζεται να διαβάζεις τις πληροφορίες πλοήγησης στην οθόνη του infotainment, ή να καθοδηγείσαι από το έξτρα head-up display (€1.240).

Παρούσα και η εντυπωσιακή κάμερα των 360 μοιρών που προσφέρει πανοραμική εικόνα στο παρκάρισμα Τον εξοπλισμό συμπληρώνει η έξτρα ηλιοροφή (€ 1.581), η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone και θύρες USB-C για όλους τους επιβάτες. Παρόντα και τα στάνταρ θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με τις πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.