Οι νέες αξιολογήσεις έγιναν με αναθεωρημένες βάσεις δεδομένων, που περιλαμβάνουν πλέον τεστ για τα συστήματα ανίχνευσης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος που τοποθετούνται πλέον είτε στον βασικό εξοπλισμό, είτε ως επιπλέον στοιχείο, ως μέρος μιας διπλής αξιολόγησης.

Tο Toyota Prius ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που υπεβλήθη στη νέα αξιολόγηση και ανακηρύχθηκε ο νικητής της κατηγορίας των «μεγάλων οικογενειακών αυτοκινήτων».

Στην κατηγορία των «μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων» νικητής αναδείχθηκε το Hyundai Ioniq, το οποίο πήρε και αυτό πέντε αστέρια. Πιο συγκεκριμένα το Ioniq έλαβε σκορ 91% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 80% στην προστασία των παιδιών και 70% στην προστασία πεζών. Το Euro NCAP δοκίμασε την υβριδική έκδοση του Ioniq, αλλά επισημαίνει ότι η ίδια βαθμολογία ισχύει για όλες τις εκδόσεις του κορεάτικου μοντέλου.

Στην κατηγορία των «μικρών SUV» το νέο Volkswagen Tiguan έκλεψε την παράσταση, σκοράροντας 96% στην προστασία ενηλίκων, 84% στην προστασία παιδιών, 72% στην προστασία πεζών, ενώ τα συστήματα ασφαλείας είναι αποτελεσματικά κατά 68%.

To Euro NCAP ανακοίνωσε επίσης ότι «εξαιρετική βαθμολογία» πήρε και το SEAT Ateca, ενώ πολύ καλά πήγε και η Mercedes-Benz E-Class , αλλά δεν μπορούσε να αναδειχτεί ως το καλύτερο της κατηγορίας, επειδή δεν έχει αξιολογηθεί κάποιο αντίστοιχο. Τα αυτοκίνητα που πήραν πέντε αστέρια μέσα στο 2016, από τη βασική κιόλας έκδοσή τους, χωρίςεπιπλέον πακέτο ασφάλειας δηλαδή, είναι τα εξής:

–          Audi Q2

–        Alfa Romeo Giulia

–        Ford Edge

–        Hyundai Ioniq

–        Mercedes-Benz E-Class

–        Peugeot 3008

–        Renault Scenic

–        SEAT Ateca

–        Subaru Levorg

–        VW Tiguan

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Ντίνος Παπαγιαννόπουλος, drive.gr