ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο πλανήτης πάει για Γ'ΠΠ και το έθνος σύσσωμο ασχολείται μ'έναν ξυλοδαρμό από τον «κολλητό» της Κουτσελίνη. Καμία ελπίδα...

Δοκιμάζουμε το «φουλ» υβριδικό Renault Captur E-Tech

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Renault Captur σε μια απλή, αυτοφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή. Πιο φθηνό κατά €8.750 από το γνωστό μας PHEV, το γαλλικό B-SUV είναι νηφάλιο, οικονομικό, ευχάριστο στην οδήγηση, ασφαλές και πρακτικό

Δοκιμάζουμε το «φουλ» υβριδικό Renault Captur E-Tech

Το υβριδικό πακέτο Renault E-Tech κερδίζει έδαφος και γίνεται πασπαρτού εκεί στην Billancourt. Εάν λοιπόν σου ακούγονται (που είναι) πολλές οι σχεδόν 40 χιλιάδες ευρώ για το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Renault Captur, υπάρχει και σε αυτοφορτιζόμενη, φθηνότερη έκδοση.

Πάντως κάτω από τα 30 χιλιάρικα δεν πρόκειται να πέσεις.

Όμως, από τότε που εξαφανίστηκε από τους καταλόγους το ντίζελ, το υβριδικό Renault Captur δικαιολογείται από τη χαμηλότερη κατανάλωση που θα αντισταθμίσει τη διαφορά τιμής σχετικά γρήγορα σε σχέση με τις θερμικές εκδόσεις.

Συν τοις άλλοις, πρόκειται για μια πραγματικά ενδιαφέρουσα προσφορά που προτάσσει επίσης το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης απλότητας σε σύγκριση με το επαναφορτιζόμενο! Διότι δεν έχουμε όλοι τη δυνατότητα να πριζώνουμε ένα αυτοκίνητο στο σπίτι. Φυσικά δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι καινούργιο. Πρόκειται για το μηχανολογικό πακέτο που γνωρίζουμε τόσο από το Clio όσο και από το Arkana.

Ποντάροντας αποκλειστικά στα ηλεκτρικά, ο Carlos Ghosn, ο φυγόποινος και πρώην CEO της Renault, πίστευε τη δεκαετία του 2010 ότι τα υβριδικά ήταν παρελθόν. Όμως, εμπρός στην επιτυχία της Toyota και τη μεταστροφή των Γερμανών όπως και της εθνικής PSA που σήμερα έχει γίνει Stellantis, το πρώην αφεντικό της γαλλοϊαπωνικής Συμμαχίας είχε καταλήξει να δώσει το πράσινο φως στην τεχνολογία «E-Tech».

Το πρώτο πράγμα που σου κινεί το ενδιαφέρον είναι ότι ο χειρισμός και η οδήγηση του αυτοφορτιζόμενου Renault Captur γίνεται εξαιρετικά εύκολα. Και για την εξατομίκευση και υποστήριξη της εκάστοτε οδικής διάθεσης (ή απαίτησης, αν θέλετε), υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις: Η λειτουργία «Sport» που προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόκριση. Αλλά είναι και πιο απότομη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.