ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Δοκιμή: VW Tiguan σε τιμή «ευκαιρίας»!

Το φρεσκάρισµα του Volkswagen Tiguan II έφερε τα νέα R και eHybrid - H τιµή του για την Ελλάδα ακούγεται ως «ευκαιρία»

Δοκιμή: VW Tiguan σε τιμή «ευκαιρίας»!

Το Volkswagen Tiguan µε 133.358 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021 αποτελεί σηµαντική πηγή εσόδου για τον γερµανικό όµιλο.

Εξάλλου, είναι το δεύτερο πιο καλοπουληµένο SUV του Wolfsburg, πίσω από το µικρότερο T-Roc.

Ως εκ τούτου, η αναµόρφωση του ’20 ήρθε µε ένα φρεσκάρισµα που δεν ανέτρεπε τα καθεστώτα και µε την απαραίτητη βιώσιµη προσθήκη στην γκάµα στο πρόσωπο του Tiguan eHybrid.

Η δοκιµή µας όµως αφορά το αµιγώς βενζινοκίνητο 1.500άρι Volkswagen Tiguan µε τα 150 άλογα και το 7άρι σασµάν DSG. Η αισθητική εξέλιξη αφορά κυρίως την εµπρός όψη, µε φαρδύτερη µάσκα και φανάρια, ανασχεδιασµένους προφυλακτήρες και την εµφάνιση του ονόµατος «Tiguan» στο κέντρο της πίσω πόρτας. Επιπλέον, το µοντέλο µας είναι το πακέτο R-Line που περιλαµβάνει ένα πιο αγριωπό bodykit και 19άρες ζάντες.

Οι παραπάνω διακριτικές αλλαγές εξωτερικά είναι ακόµη πιο διακριτικές στην καµπίνα. Κι αυτό έχει την καλή και την κακή πλευρά του. Στα υπέρ, η χωροταξία της καµπίνας, ειδικά πίσω µε τη µεγάλη πολυχρηστικότητα: Διαιρούµενο 70:30 και συρόµενο πίσω κάθισµα, µε τον όγκο του πορτµπαγκάζ 520-620 lt στην 5θέσια διαµόρφωση και 1.655 lt στη διθέσια. Κατά τα λοιπά, υπάρχουν µπόλικοι και διάσπαρτοι αποθηκευτικοί χώροι, µέχρι και µέσα στην πλαφονιέρα.

Η κακή πλευρά είναι ότι αν περιµένατε να δείτε ένα ταµπλό που θα συνεπάρει τους tech freaks, αλά Golf ή Audi, πλανιέστε.

Το ταµπλό του Volkswagen Tiguan διαθέτει κατ’ ουσίαν µια εσάνς virtual cockpit χωρίς σύγχρονη τεχνολογία για τα όργανα και παλιακό animation για το σύστηµα πολυµέσων στην κεντρική οθόνη. Τουλάχιστον αυτό το τελευταίο είναι απολύτως κατανοητό και µε οθόνη αφής που ανταποκρίνεται ακαριαία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.